Cigna Finans’ın adı yenilendi

Güncelleme Tarihi:

Cigna Finans’ın adı yenilendi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 30, 2020 14:19

Cigna Finans, hayata geçirdiği marka dönüşüm süreci kapsamında, müşterilerine artık CIGNA adıyla ulaşacak. 200 yılı aşkın tecrübesi ile 30 ülkede 180 milyondan fazla müşterisine hizmet veren uluslararası sağlık ve sigorta kuruluşu Cigna Grubu ile Türkiye’nin özel bankalarından QNB Finansbank ortaklığında faaliyet gösteren emeklilik ve hayat sigortası şirketi Cigna Finans’ın adı CIGNA olarak yenilendi.

Haberin Devamı

Bireysel ve kurumsal müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli gelişimi ve inovatif çözümleri işinin merkezine koyan şirket; dönüşüm sürecini “Hayat Boyu Birlikte” olma sözü ile pekiştiriyor. CIGNA Sağlık Hayat ve Emeklilik Genel Müdürü Pınar Kuriş, yeni marka konumlandırması ile ilgili; “CIGNA’nın köklü sigortacılık uzmanlığının altını daha güçlü çizmek, sektör ve müşteri beklentilerinin değişimine en doğru şekilde yanıt verebilmek üzere başlattığımız bu dönüşüm kapsamında; dijitalleşme, altyapı yatırımları, hizmet ve ürün çeşitliliğimizi artırmak gibi hedeflerimizle de güçlü bir dönüşüme imza atıyoruz. Cigna Global’in 200 yılı aşkın köklü sigortacılık tecrübesini ve QNB Finansbank’ın gücünü arkamıza alarak çıktığımız bu yola artık; aynı güç ve güvenle, daha kapsayıcı bir hizmet verme anlayışıyla CIGNA adıyla devam edeceğiz. Bu köklü değişim, tüm hizmetlerimiz kapsamında her zaman en iyisini sunma arzumuzdan da besleniyor’’ dedi.

YENİ FAALİYET BRANŞI ‘SAĞLIK’ OLACAK

Önümüzdeki dönemde, marka stratejisi paralelinde sağlık sigortacılığına da adım atacak olan CIGNA, yeni ürün ve hizmetlerle sektörde fark oluşturmayı hedefliyor. Bu yılın sonunda yeni Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününü sunmaya başlayacaklarını belirten Kuriş, sözlerine şöyle devam etti:
“Değişim sadece ismimizde değil, CIGNA’nın A’dan Z’ye her noktasında olacak. Hayat ve emeklilik branşlarımızın yanı sıra yakın zamanda uluslararası düzeyde sahip olduğumuz tecrübe ile sağlık sigortacılığı alanına da giriyoruz. Faaliyet alanlarımızı çeşitlendirerek daha fazla müşterinin ihtiyacına cevap verme fırsatı bulacak ve hayatlarına daha kapsayıcı şekilde dokunabileceğiz.” İlandır...

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!