Güncelleme Tarihi:
Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, bugün 250 olan ‘Shell Select Market’lerin sayısını ise yılsonuna kadar 300’e çıkarmayı hedeflediklerini belirterek, “Açıldığı günden bugüne dek Shell istasyonlarındaki marketlerde 2 milyon bardaktan fazla kahve, 2.5 milyondan fazla sandviç satıldı. Yaptığımız araştırmalara göre, her iki müşteriden birisi marketlere giriyor. Dolayısıyla bu rakamların geometrik olarak artmasını bekliyoruz. Ürün portföyüne de yatırım yapacağız” dedi.
2017 perakende hedeflerini paylaşan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Shell’in “dünyanın tek marka altında faaliyet gösteren en büyük perakende şirketlerinden biri” olduğunu belirterek, dünya çapında 30 milyon civarında kişiye hizmet verdiklerini anlattı. Faber, Türkiye’deki istasyonlarında günde 1 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladıklarını söyledi.