Shell çaÄŸrı merkezi hizmetleri için CMC ile anlaÅŸtı

Güncelleme Tarihi:

Shell çağrı merkezi hizmetleri için CMC ile anlaştı
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 30, 2002 16:11

CMC bünyesinde yer alan ve Türkiye'nin en büyük bağımsız çağrı merkezi olan B-ilgi, Haziran ayından beri Shell tüketicilerini, müşteri hizmetleri konusunda bilgilendirmek üzere faaliyet gösteriyor.

Haberin Devamı

Shell Müşteri Hizmetleri telefon hattını arayan müşteriler, CMC'nin çağrı merkezi hizmeti B-ilgi ayrıcalığıyla, akaryakıt istasyonları konusunda bilgi alabiliyor, dilek ve şikayetlerini dile getirebiliyorlar.

444 20 20 numaralı Shell Club Smart Card Bilgi Hizmetleri' ni arayan müşteriler ise puan sistemi ile ilgili bilgilendirme, hediye takibi, kart bilgilerinin güncellenmesi gibi hizmetlerden yararlanabiliyor.

Shell Termo Konfor ise 444 0 333 numaralı telefon hattından Türkiye'de yeni başlatılan bir çalışma olarak, konutlara ısıtma-soğutma sistemleri ile ilgili üstün hizmet sağlamaya yönelik olan projenin bilgilendirme, tele-pazarlama ve tele-satışını gerçekleştirmek üzere faaliyete geçen yeni bir sistem.

Müşterilerinizin Memnuniyeti Size Çok Şey Kazandırır...

Haberin Devamı

Türkiye'nin tam hizmet CRM ajansı CMC, firmaların müşterileri ile ilişkilerini geliştirmeye yönelik hizmetler sağlamakta ve firmalara sadık müşteriler ve kârlı ilişkiler kazandıran projeler geliştirmektedir.

Ä°liÅŸkisel pazarlama alanındaki uzman danışman kadrosu ile CRM alanında müşteri etkileÅŸim merkezi hizmetlerinden veri tabanı yönetimine, veri madenciliÄŸinden analitik CRM ve birebir pazarlama çözümlerine kadar geniÅŸ bir yelpazede Türkiye'nin en seçkin kuruluÅŸlarına hizmet vermektedir. info@cmcturkey.comÂwww.cmcturkey.comÂ
 
CRM'in ayrılmaz bir parçası olan çaÄŸrı merkezi konusunda ise CMC, Türkiye'nin en büyük bağımsız çaÄŸrı merkezi olan B-ilgi ile hizmet vermektedir. B-ilgi, 6 bağımsız salonda, en modern teknoloji ile donatılmış 150 kabin ve uzman müşteri temsilcileri ile 7 gün 24 saat Tüketici Danışma Hatları, Tele-satış, Tele-pazarlama, Åžikayet ve Bilgi Yönetimi konularında kesintisiz hizmet vermektedir. B-ilgi, tüm iletiÅŸim teknolojilerini kullanarak firmalara mükemmel hizmet sunan tam donanımlı bir müşteri etkileÅŸim merkezidir. 2001 yılı BiliÅŸim 500 sıralamasında ÇaÄŸrı Merkezi Gelirleri kategorisinde birinci sırada yer almaktadır. b-ilgi@b-lgi.com Âwww.b-ilgi.com  Tel : 0 212 337 16 16

Projeleri arasında Omo Kadınlar Kulübü, tüm  Unilever markalarının  tüketici danışma hatları, Gima, Nokia, Shell, İGS, Fiskar Kozmetik, AMPD ve Management Center Türkiye bulunan CMC'nin kaliteli hizmet ve yönetim anlayışı ISO 9001 belgesi ile onaylanmıştır.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!