Oluşturulma Tarihi: Kasım 17, 2009 00:00
AYDINLI Grup’un “sezonda sezon sonu fiyatlar” sloganıyla iki ay önce hayata geçirdiği yeni fiyat politikası sayesinde satışların önceki yıla göre ciro bazında yüzde 59, adet bazında yüzde 73 oranında arttığı bildirildi. Aydınlı Grup Yürütme Kurulu Başkanı Ahmet Said Kavurmacı, “İki ay gibi kısa bir sürede hazır giyim sektörüne hareket kazandırdık, ekonomiye katma değer sağladık. Başta bize inanmayan, ‘bu yaptığınız delilik’ diyenler, şimdi başarımıza şapka çıkartıyorlar. Biraz delilik yaptık, suyunu akışını hızlandırdık” dedi. Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. markalarında tüm ürünlerinin fiyatlarını, tüketiciler için uygun bir seviyeye indirip sabitlediklerini belirten Kavurmacı şunları söyledi: “Söz verdiğimiz gibi, sezon ve sezon sonu ayrımını ortadan kaldırdık, kaliteyi yılın 365 günü ulaşılabilir hale getirdik. Tüketicilerimizi, ürünün gerçek değeri ile tanıştırdık. Fatura sayısı yüzde 89, ürün devir hızları yüzde 172 arttı. Tüketicilerin ‘erteleme’ psikolojisini alışverişe döndürmeyi başardık.” Aydınlı Grup olarak 2008 yılında 225 milyon TL ciro gerçekleştirdiklerini, 22 milyon dolarlık da ihracat yaptıklarını dile getiren Kavurmacı, 2009’da gerçekleşen cirolarının 232 milyon TL, ihracatlarının da 20 milyon
dolar olduğunu ifade etti.