ANKA
Oluşturulma Tarihi: Haziran 11, 2011 11:23
Seyidoğlu Helva-Reçel 15. mağazasını İstanbul Toptancılar Çarşısı (İSTOÇ)’ta açtı.
Yeni mağaza yatırımlarında sanayi bölgelerine öncelik vereceğini belirten Seyidoğlu, Dudulu, İkitelli, Gebze ve Tuzla gibi çalışan kesimin yoğun bulunduğu alanlarda yatırımlarını sürdürecek.
İSTOÇ mağaza açılışı için düzenlenen törene AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdülkadir Aksu, Bağcılar, Esenler, Bahçelievler Belediye başkanları ve çok sayıda davetli katıldı. Açıklamaya göre İSTOÇ mağazasının açılışında konuşan Seyidoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Necati Göksu, “Firma olarak bundan sonraki mağaza yatırımlarında Sanayi bölgelerine öncelik tanıyacağız. İşlek ve merkezi caddelerin yanı sıra İkitelli, Dudulu gibi büyük potansiyele sahip fakat yeterli mağazalaşma olmayan bölgelere odaklanacağız. Ekonomideki büyüme ile birlikte bu bölgelerdeki yoğunluk İstanbul’un lüks semtlerini aratmıyor. Mağazalaşma çalışmalarımızda Kahvaltı Büfeleri ve Klasik Mağazalar olmak üzere 2 ana konseptte ilerleyeceğiz. Yeni markamız olan Seyidoğlu Kahvaltı büfelerinin ilkini geçtiğimiz ay Bayrampaşa’da açtık. Çok büyük ilgi gördük. Özellikle bu alanda markalaşmaya önem veriyoruz. Gelen bayilik taleplerinden yola çıkarak bu alanda yatırımlara devam edeceğiz. Bunun yanı sıra geleneksel Seyidoğlu mağazalarına da yatırımlarımızı aksatmadan sürdüreceğiz” diye konuştu.
GÖKSU: “SAVAŞIN ORTASINDA OLMASINA RAĞMEN, LİBYA’YA İHRACAT ARTTI”
İSTOÇ mağazasının restoran ve cafeden oluşan 300 metrekare alana sahip olduğunu anlatan Göksu, “1952 yılında küçük bir dükkanda tatlı satarak başladığımız iş hayatında bugün markamızı Türkiye’nin önde gelen gıda devleri arasına taşımayı başardık. 100 kilo ile başlayan helva üretiminde bugün günde 25 ton helva, 40 ton reçel, 10 ton tahin pekmez kapasitesine ulaştık. İnşaatına başladığımız 2 bin metrekarelik ek fabrika yatırımını da tamamlamak üzereyiz. Savaşın ortasında olmasına rağmen Libya’ya da ihracata başlayarak dünya pazarlarında 15 ülkeye ürünlerimizi satmaya başladık. Ürün çeşidimizi 300’ün üzerine çıkararak global bir marka olma yolunda ilerliyoruz. 2011 yılında 50 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.