Ceyhun KUBURLU
Oluşturulma Tarihi: Ocak 03, 2018 13:11
YENİ yıl ile birlikte Bostancı-Beşiktaş-Bakırköy hatlarında birçok seferi iptal eden İstanbul Deniz Otobüsleri’ne (İDO) sosyal medya üzerinden gelen sorulara da otomotik mesaj iletiyor.
Sosyal medya üzerinden sefer saatlerinin eskisi gibi yapılmasını talep eden vatandaşlara İDO, “Merhaba, görüşleriniz ilgili birimlerimize iletilmiştir. Sizlere
daha iyi hizmet sunmak ve ihtiyaçlarınıza daha doğru çözümler sağlamak, amacıyla görüşleriniz bizim için önemlidir. Öneri ve düşüncelerinizi iletme hususunda göstermiş olduğunuz hassasiyete teşekkür ederiz.” cevabını veriyor.
Otomotik yanıtta yer alan mesaj vatandaşların tepkisine neden oluyor.