Güncelleme Tarihi:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün’ün yanı sıra otomotiv sektörünün farklı kesimlerinden çok sayıda üst düzey yöneticinin de katılacağı kongerenin bu yıl ki konsepti ‘Markalaşmanın Gücü’ olacak.
Hürriyet medya sponsoru
Hürriyet’in medya sponsoru olduğu, Chevron, BASF, Derindere Filo Kiralama, Fullcharger, İncitaş ve Turassist’in desteklediği kongrede özellikle ‘yerli otomobil, yerli marka’ ekseninde mevcut durumun net bir şekilde analizinin yapılacak. Kongreninin sürpriz konuşmacısı ise dünya devi otomotiv markası yaratan Almanya’nın 7’inci Başbakanı Gerhard Schröder olacak.12 Milyar TL yatırımla, 100 bin kişiye doğrudan istihdam sağlayan OYDER’in Başkanı Şükrü Ilısal kongreyle ilgili şunları söyledi:
Yerli kavramı karıştı
“Yerli otomobil ve yerli marka kavramlarının birbirinin içine geçtiği ve tartışıldığı son dönemde özellikle “Markalaşmanın Gücü”nün önemine değinerek, yeni vizyonlar geliştirme yolunda katma değer sağlayacak tüm fikirlerin tartışılacağı bir platform yaratmayı hedefledik. Bu noktada hem Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Nihat Ergün’ün hem de Gerhard Schröder’in değerli katkılarının yanı sıra kongre kapsamında düzenlenecek oturumlarda değerli sektör yöneticilerimizin katılımlarıyla “Markalaşmanın Gücü” ekseninde etkili fikir ve güçlü vizyonları ortaya koyabileceğiz.”