Oluşturulma Tarihi: Mart 08, 2012 00:00
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, Türkiye genelinde 17 bin 500 satış kanalına ulaştıklarını belirterek, “Turkcell İletişim Merkezleri’ne (TİM) ayda ortalama 22 milyon ziyaretçi geliyor. 33 bin kişilik istihdam yaratıyoruz. Erciş’le, İstanbul’da aynı hizmeti veriyoruz” dedi.
Apple örnek aldı
Yabancı büyük şirketlerin de mağazalarını ziyaret ederek rol modeli olarak aldıklarını dile getiren Acar, “Apple, Microsoft, LG, T-Mobile gibi dev şirketlerin üst düzey yöneticileri mağazalarımızı ziyaret ediyor. Apple global iç toplantılarında göstermek üzere mağazamızda çekim yaptı. Benchmark olacak mağazalar yapıyoruz” diye konuştu.
En çok ürün satışı
Acar, Turkcell’in kendi sahipliğinde üç yerde mağazası olduğunu dile getirerek, şu bilgileri paylaştı: “Diğer mağazalar bayilerin sahipliğinde. Türkiye’de TİM’lerin kapladığı alan 90 bin metrekareye ulaştı. 2011’de 125 milyon işlem gerçekleştirildi. Yüzde 34’le en çok ürün satışı işlemi yapıldı. Bunu yüzde 27’yle kontör yükleme yüzde 25’le fatura ödeme takip etti. TİM’lere hitap eden özel koku geliştirdik.”
Yüzde 90’ı ‘akıllı’
Hulusi Acar, Turkcell mağazalarında akıllı cihaz satış oranlarının yüzde 90’ın üzerinde olduğuna da dikkat çekerek, “Daha fazla akıllı cihaz sergileniyor. TİM’lerde akıllı telefon satış oranı yüzde 91. Türkiye’de yüzde 30’la akıllı cihaz satışında TİM’ler lider. Turkcell mağazalarında satılan cihazlar içinde akıllı telefon oranı yüzde 97” diye konuştu.