Güncelleme Tarihi:
Dünya gazetesinden Kerim Ülker, son yazısında Şahenk’in bu yatırımına açıklık getirdi.
Kerim Ülker’in yazısından dikkat çeken detaylar şöyle:
LAHMACUN İÇİN FIRIN
“Şahenk’in Dubai’de açacağı yeni restoranın hem kendisi hem de Türkiye için ayrı bir önemi var. Kendisi için önemi; 41’inci marka olması. O nedenle Şahenk, bu yeni markasına da Rüya adını verdi. Rüya’nın İngilizce anlamı olan ‘Dream’i de düşünürsek bu restoranı daha da anlamlı kılıyor; d.ream için.
Türkiye için anlamı ise şu;
Şahenk, bu restoranı Anadolu mutfağına yönelik mönüler üzerine kurmayı planlıyor. Hatta öyle büyük bir iddiası var ki: Rüya’yı küresel alanda kabul gören ilk Anadolu mutfağına sahip restoranı haline getirmek.
Mönüsünde tamamı Anadolu’ya ait 50 farklı yemeğin olacağı restoranın ortasında bir fırın da bulunuyor. Fırında hazırlanacak lahmacun, pide, kebaplar da servise sunulacak. Duyduğumuza göre bu restoranın ikinci şubesi Londra’da açılacak.
2012’de kollarını sıvayarak bu işin mutfağına giren Şahenk, 4 yıllık sürede 40 markalık bir portföy oluşturdu. Aralarında Anjelique, Günaydın, Nusr-Et, Gina, Roka, Zuma gibi çoğu üst sınıf müşterileri ağırlayan bu restoranları Şahenk, d.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) adlı tepe şirketi ile yönetiyor. 170 lokasyonda hizmet veren d.ream, 6 binden fazla çalışana ulaşmış durumda. ABD’den Tayland’a geniş bir coğrafyaya yayılan d.ream, hatırlanacağı gibi en fazla üzerinde durduğu markalardan biri olan Nusr-Et’i de Dubai’de geçtiğimiz yıl hizmete açmıştı.”