Güncelleme Tarihi:
Dünyanın en büyük yemek kartı şirketlerinden Fransız Sodexo, üç yıl önce başladıkları çalışan hayatını zenginleştirme adımlarını hızlandırmak ve hizmetlerinde sadece yemek kartıyla sınırlı kalmak istemiyor.
Bir araya geldiğimiz Sodexo Türkiye yöneticileri, şirketlerinin son dönemdeki adımlarından ve gelecek planlarından bahsetti.
23 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren şirket bundan sonraki dönemde genel olarak “İyi Yaşa” başlığı altında topladıkları üyelerin yaşamlarını güzelleştirme adımlarının şirket olarak kendilerine rekabet gücü kazandıracağına inanıyor.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri’nin yaşam kalitesini yükselten tavsiyeleri paylaşmak için oluşturduğu “İyi Yaşa” içinde bireysel danışmanlardan internet sitesi üzerinden verilen tavsiyelere kadar geniş bir hizmet ağı bulunduruyor.
Sodexo Türkiye Genel Müdürü Burçin Ressamoğlu, “Kişisel gelişim hizmeti verdiğimiz, sağlıklı yaşam tavsiyelerinde bulunduğumuz bir alanımız bu. Evet işimizin yüzde 90’ı yemek kartı hizmetinden oluşuyor ama aslında biz 3 yılı aşkın bir süredir müşterilerimizin çalışanlarının iş ve özel hayatlarını iyileştirme üzerine ‘İyi Yaşa’ programını uyguluyoruz. Yaşam kalitesi hizmeti verildiğinde kurumların da kalitesinin arttığını kanıtladık” şeklinde konuştu.
Sodexo Türkiye Pazarlama Müdürü Hüseyin Yargı ise şirketlerin avantaj ve ödüllendirme hizmetleriyle küresel rekabet ortamı içinde öne geçebileceklerini ifade etti.
TÜRKİYE’DE İKİ FİRMA BULUNUYOR
Fransız şirket dünya genelinde üç ana dalda hizmet veriyor.
Bunların başında herkesin bildiği yemek kartı uygulaması gelirken, diğeri şirketlere bina içinde yemek hizmeti sağlayan entegre hizmet. Bir diğeri de yaşlı ve bakıma ihtiyaç duyulanlara sağlanan yardım hizmeti.
Türkiye ile yemek kartı ve entegre hizmeti var.
Ressamoğlu, Sodexo Türkiye olarak işlerinin yüzde 90’ını yemek kartı oluştursa da “İyi Yaşa” konseptinden dolayı çok heyecanlı olduklarını söyledi.
YERLİ YEMEK KARTINDAN ENDİŞE VAR MI?
Ressamoğlu, son dönemde yerli yemek kartı Gusto'nun geliştirilmesi ve pazara girecek olmasından dolayı herhangi bir endişe duymadıklarını, yerli yemek kartı ile de pazarda çalışabileceklerini söyledi.
Ressamoğlu, "Yemek kartı alanında Türkiye pazarına giren ilk markayız. Bugüne kadar birçok marka sektöre girdi ve sonra çıktı. Gusto Card ya da farklı bir rakip gelirse pazarda beraber çalışacağımız bir firma olur" dedi.
ÖZELLİKLE KOBİLER HEDEFTE
Ressamoğlu, Türkiye genelinde 14 bin müşterilerinin olduğunu ve müşterilerinin büyük çoğunluğunu KOBİ’lerin oluşturduğunu da ifade etti.
Ressamoğlu, ‘İyi Yaşa’ uygulamasının KOBİ’ler genelinde iyi tanıtılmasının hem şirketlere hem de çalışanlara katkı sağlayacağına inandıklarını da ifade etti.
MOBİL UYGULAMA VE SİTEDEN DESTEK
Yargı da özellikle mobil uygulama ve internet sitesi üzerinden müşterilerine kolaylıkla ulaştıklarını ve bu alanlardan çok iyi dönüşler aldıklarını ifade etti.
NE GİBİ HİZMETLERİ VAR?
Şirketin müşteri memnuniyetini hedef alan programında kişisel gelişim tüyoları, sağlıklı yaşam için yemek tarifleri, alanından uzman kişilerden diyet ve egzersiz programları, astroloji bilgileri gibi şeyler yer alıyor.
Yargı, "İyi Yaşa” programıyla Sodexo tüm paydaşlarına ve takipçilerine doğru beslenme ve öğle yemeğinin önemi, iş ve yaşam dengesinin doğru kurulması, motivasyon ve verimlilik artırmanın yöntemleri gibi konularda öneriler sunuyoruz. Program, sosyal medya ve internet sitesi üzerinden yayınlanan farklı ve ilgi çekici içeriklerle paydaşlarına ulaşıyor. “İyi Yaşa”; yararlı ve kolay uygulanabilecek tavsiyelerle, yaşamın her anına değer ve kalite katmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu.