Güncelleme Tarihi:
Temsa’nın 2014 değerlendirmesi ve 2015 hedeflerinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Çelik, “2014 yılında toplam otobüs pazarı yüzde 19 daralarak 6 bin 348 adetlik satışa ulaştı. Temsa olarak, daralan pazarda satış adetlerimizi yüzde 50’nin üzerinde artırmayı başardık. 2013’te yüzde 16 olan pazar payımızı yüzde 30’a çıkardık” dedi. Çelik, toplam satışlarda pazarın üzerinde performans yakalanmasında ise iyileştirme çalışmaları sonucunda sıfır hatalı araç üretimi yakalanması ve yakıt tasarruflu ürünleri nedeniyle, Temsa’nın daha fazla oranda tercih edilmesinin etkili olduğunu söyledi. Toplam pazarın 6,348 adet olarak gerçekleştiği 2014’te Temsa 1,907 adet satışla pazarın yüzde 30’unu oluşturdu. Temsa’nın pazar payı bir önceki yıl yüzde 16 seviyesindeydi. Pazarda 2015’te yatay seyir ya da birkaç puanlık daralma yaşanabileceğini; buna karşın Temsa’nın büyümesini sürdüreceğini belirten Çelik, “Bu yıl dokuz yeni ürün lansmanı yapacağız. Yeni ürünlerin pazar payımızı daha da artırmasını bekliyoruz” dedi.