Güncelleme Tarihi:
Pierangelo d’Agostin’in kreatif direktörlüğünde gerçekleştirilen projede İstanbul esin kaynağı alınarak Tween’in logosu dahil tüm konsepti değiştirildi. Yeni konseptte renklerin dilini kullandıklarını kaydeden D’Agostin, “Tween, İngilizce arasında anlamına gelen ‘between’ kelimesinin kısaltması. İstanbul da doğu ve batı arasında bir köprü. Esin kaynağımız su ve ışıkların şehri İstanbul oldu. Yeni konseptte logoyu da değiştirdik. Akıllı telefonlar gibi biz de akıllı giyinmeyi tercih edenleri hedefledik.
Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu ise, “Koleksiyonun hazırlanması 6 ay sürdü. Bu 5 yıllık bir anlaşma ve bu süre içinde Pierangelo D’Agostin, İstanbul’a yerleşecek.” dedi.