Güncelleme Tarihi:
Campaign Türkiye dergisi nisan sayısında seçim ve siyasi gerginlik döneminin reklam ve pazarlama iletişimine yansımaları ele alındı. Aralarında geçtiğimiz yıl 18.2 milyar dolar gelir elde eden WPP’nin CEO’su Sir Martin Sorrell, Havas Media CEO’su Alfonso Rodes Vila ve Dentsu Aegis CEO’su Nigel Morris gibi isimlerin olduğu uluslararası reklam ve pazarlama iletişimi devleri, çalkantılı döneme rağmen Türkiye yaratıcı endüstrilerine güvenlerinin tam olduğunu açıkladı. Reklamverenler Derneği (RVD) Başkanı Ahmet Pura da “Yatırımlara devam edilmeli” mesajını verdi.
Reklamı kesen markayı büyütemez
Reklamverenler Derneği (RVD) Başkanı Ahmet Pura
“Akılcı olan, yatırımları devam ettirecek. 2001 krizinde de alınan dersler vardı. Eğer reklam yatırımını keserseniz marka denen bebeğin büyümesine, engel olursunuz.”
Türkiye büyümeye devam ediyor
WPP CEO’su Sir Martin Sorrell
“WPP için en hızlı büyüyen pazarlardan biri olan Türkiye eskisi kadar olmasa da büyümeye devam ediyor ve biz de güçlü bir şekilde Türkiye’de büyümeye devam ettik.”
Yatırıma devam edeceğiz
Dentsu Aegis Network Americas&EMEA CEO’su Nigel Morris
“Türkiye büyük uluslararası müşterilerimiz için çok önemli. Türkiye ile ilgili stratejimiz değişmedi ve Türkiye’ye yatırım yapmaya devam edeceğiz.”
Bizim için heyecan verici bir dönem
Group M Global Başkanı Dominic Proctor
“Reklamverenler belirsizliği sevmez. Türkiye modernleşiyor ve ekonomide daha fazla insan aktif hale geldi. Bu heyecan verici yatırıma devam edeceğiz.”
Türkiye, Avrupa için çok önemli
Havas Media CEO’su Alfonso Rodes Vila
“Olup biteni tabii ki biz de yakından takip ediyoruz. Türkiye Avrupa’yla Orta Doğu arasında önemli. Avrupa Birliği için güçlü bir stratejik oyuncu olmalı ve AB de, bu konuda tereddüt etmemeli.”
Ülkenin geleceğine inancımız tam
TBWA\Worldwide Başkanı ve CEO’su Tom Carroll
“Türkiye çok dinamik ve önemli iş fırsatları sunuyor. Problemlerin üstesinden de gelecek. Türkiye’nin geleceğine dair inancımız her zamanki gibi gücünü koruyor.”