Reklamda 3’üncü ‘Pura’ dönemi

Güncelleme Tarihi:

Reklamda 3’üncü ‘Pura’ dönemi
Oluşturulma Tarihi: Nisan 01, 2014 01:35

Reklamverenler Derneği (RVD) üyeleri, Ahmet Pura’yı 3’üncü kez başkan seçti.

Haberin Devamı

Pura, “Reklam yatırımlarının artması için çalışacağız” dedi.

REKLAMVERENLER Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanlığına 3. kez Ahmet Pura seçildi. Pura, derneğin 13. Olağan Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, “Ülkemizdeki reklam yatırımlarının büyümesi için küçüğünden büyüğüne her paydaşın gelişmeye katkı sağlaması gerekir. Günü kurtarmak yerine, uzun vadeli stratejiler oluşturmalıyız” dedi. Ahmet Pura, 2014 yılı başta olmak üzere önümüzdeki yıllarda da reklam mecrası içinde taşların oynamaya devam edeceğini belirterek, “Ancak, 10 milyar TL ve ilerisi 20 milyar TL yatırımı hedeflemesi gereken ülkemizde, küçüğünden büyüğüne, reklamvereninden mecrasına kadar her paydaşın bu konuda gelişmeye katkı sağlamak adına çaba göstermesi kurumsal ve sektörel sorumluluğudur” dedi.

GÜÇLÜ ANADOLU HEDEFİ

Ahmet Pura, konuşmasına şöyle devam etti: “Daha önceki dönemde de söylediğim gibi, ana amaçlarımız dünyaya yayılmak, Anadolu’yla iç içe yaşamak, kamu kurumları ve mesleki örgütlerle en iyi şekilde işbirliği içinde olmaktır. Anadolu’daki reklamverene yönelik çalışmalarımızı bu dönem güçlü bir şekilde planlamak amacındayız. Ayrıca, ölçümün reklamın sağlığı olduğu gerçeğinden hareketle disipline edilmesi gerektiğine inanıyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!