Güncelleme Tarihi:
RVD Başkanı Ahmet Pura dünya pazarlama iletişimi yatırımlarının yüzde 90’ını temsil eden Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun (World Federation of Advertisers/WFA) 5 Mart 2013 tarihinde Brüksel’de yapılan toplantısında WFA Yönetim Kurulu Üyesi seçildi. 60 ulusal dernek ve 73 şirketten oluşan üye sayısı ve 12 kişilik uzman kadrosuyla faaliyet gösteren WFA’de Türkiye’nin Reklamverenler Derneği olarak temsiliyle, ülkemizdeki reklam yatırımlarını temsil ve yönlendirme konumunu uluslararası platforma taşımış oldu.WFA Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçilmesini değerlendiren Pura, “WFA Yönetim Kurulu’nda Türkiye reklam sektörünün sesi olacak derneğimiz, hem sektörümüzün daha güçlü bir konuma taşınması hem de reklam yatırımlarıyla Türkiye ekonomisinin büyümesine katkı sağlamak amacıyla faaliyetlerini sürdürecek” dedi.
WFA neler yapıyor
DÜNYA genelindeki pazarlama iletişimi faaliyetlerinin etkili ve sorumlu olması amacıyla çalışan WFA, kamu ilişkileri ve pazarlama olmak üzere iki ana konuda faaliyet gösterirken önemli küresel sorunların çözümüne de katkıda bulunmayı hedefliyor. Federasyon ayrıca üyelerine daha etkin pazarlama stratejisi belirlemeleri için destek olurken yapılan yeni yasal düzenlemelerde sektörün haklarını korumaya yönelik çalışmalar da yapıyor.