PTT personel alımı başvuruları başladı - 1750 PTT personel alımı için şartlar neler?

Güncelleme Tarihi:

PTT personel alımı başvuruları başladı - 1750 PTT personel alımı için şartlar neler
Oluşturulma Tarihi: Nisan 19, 2017 11:34

PTT 2017'de 1750 tane personel alımı yapacağını duyurdu. PTT Gişe ve Büro Görevlisi ve İdari Hizmet Sözleşmeli Personel alanlarında faaliyet gösterecek olan personellerin bir takım şartlara uygun olması gerekiyor. Belirlenen koşulları sağlamış olan adaylar sınavı geçmeleri halinde göreve başlayabilecek. Peki, 1750 PTT personel alımı için şartlar neler? PTT personel alımı başvurusu nasıl yapılır?

Haberin Devamı

PTT personel alımı başvurusu ile müracaatları almaya devam ediyor. Türkiye çapında, ihtiyaç görülen noktalara 1750 kişilik kadro sağlayacak olan PTT, sözleşmeli personel alımı konusunda adımı attı. Başvuru yapacak olan adaylardan minimum 70 KPSS puanı talep eden PTT, personel alımı için son adımları atıyor. İşte, personel alımı konusunda detaylı bilgiler ve şartlar hakkında bazı bilgiler!

PTT personel alımı başvurusu için sürecin başladığı internet sitesi üzerinden duyuruldu. Toplam üç pozisyonda 1750 personel alımı yapacağını duyuran PTT, alım yapacağı alanlarla ilgili şartları da açıkladı. Ön koşul olarak KPSS puanını şart koşan kurumun, başvuru için belirli bir yaş sınırı da olacak. Peki, PTT personel alımı başvurusu nasıl yapılacak? İşte, şartlarla ilgili detaylı bilgiler

Haberin Devamı

BAŞVURU NASIL YAPILACAK?

Başvurular, 18-23 Nisan 2017 tarihleri arasında www.ptt.gov.tr ve http://ik.ptt.gov.tr internet adreslerinden yapılacak olup adaylar en fazla 25 (yirmibeş) tercih yapabilecektir. 

Sözlü sınava, KPSS puanı ve tercihleri esas alınarak en yüksek puandan başlamak üzere ilan edilen pozisyon sayısının dört katı aday çağrılacak olup, son adayla aynı puana sahip olan adayların tamamı sözlü sınava alınacaktır. Sözlü sınav yeri, tarihi bilahare açıklanacak olup Şirketimizin internet adreslerinde ilan edilecek ve ayrıca cep telefonlarına SMS, mail adreslerine e-posta gönderilecektir.

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

a) 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamında yer alanlar hariç olmak üzere Türk vatandaşı olmak.
b) On sekiz yaşını tamamlamış ve otuz beş yaşından gün almamış olmak.NOT: 18/04/1983 tarihinden sonra doğanlar müracaat edebilecektir.
c) Kamu haklarından yasaklı bulunmamak.
ç) 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53’üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile;kasten işlenen bir suçtan dolayı altı ay veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramışolsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşısuçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma,hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklananmalvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
d) Askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş olmak veya askerlik çağına gelmişise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya erteletmiş olmak.
e) Başka kuruluşlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.
f) Atanacağı pozisyon için ekli listede belirtilen öğrenim şartını haiz olmak (Son başvurutarihi olan 23/04/2017 tarihi itibariyle mezun olmak).
ğ) Daha önce çalıştıkları kamu kurum veya kuruluşlarından disiplin cezası ile işten çıkarılmışolmamak.h) 2016 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş olmak.
g) Yapılacak “sözlü sınavda” başarılı olmak.

a) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için;

1) Gişe ve Büro Görevlisi pozisyonlarına başvurabilmek için en az dört yıllık eğitim verenyükseköğretim kurumlarının veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmiş yurtdışındakiokulların Ek-2 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek beden veya akılhastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek.

3) KPSS P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak.

b) Dağıtıcı pozisyonuna başvurabilmek için;

1) İki yıllık eğitim veren yüksekokulların veya denkliği YÖK tarafından kabul edilmişyurtdışındaki okulların Ek-3 listede belirtilen bölümlerin birinden mezun olmak.

2) Son başvuru tarihi itibariyle en az B sınıfı sürücü belgesi ile A2 sınıfı sürücü belgesine sahipolmak. ( B ve A2 Sürücü Belgesine veya Motorlu Taşıt Sürücü Sertifikasına son başvurutarihi olan 23/04/2017 tarihi itibariyle sahip olmak.)

3) Her türlü iklim ve yolculuk koşullarında posta dağıtım işlerini yaya şekilde yapabilecekderecede sağlıklı, erkeklerde en az 168 cm., bayanlarda en az 160 cm. boyunda olduğunu,kilo ile boy arasındaki farkın 15’ten fazla olmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek,

4) KPSS P93 puan türünden en az 60 (altmış) puan almış olmak.

Haberin Devamı

BAŞVURU HAKKINDA DETAYLI BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

BAKMADAN GEÇME!