Güncelleme Tarihi:
Provus Bilişim Hizmetleri A.Ş., kart ve ödeme teknolojilerinde Türkiye ve çevre ülkeleri arasındaki tek etkinlik olan Cardist 2011 Fuarı çerçevesinde ‘Provus Day’ başlıklı bir panel gerçekleştirdi. Üç ayrı oturum şeklinde düzenlenen panele Provus Bilişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Tunç Daşar, PTT Genel Müdürü Osman Tural, Denizbank Genel Müdürü Hakan Ateş, BELBİM Genel Müdürü Harun Maden, Mastercard Genel Müdürü Mete Güney, Visa Genel Müdürü Nur Öztin Kurak ve İstanbul.com Genel Müdürü Canan Erdoğan konuşmacı olarak katıldı.
Provus Genel Müdürü Tunç Daşar, "2011'de hayata geçirdiğimiz ve son çeyrekte geçireceğimiz, ekstre kişiselleştirme, Cityberry ve PTT kart gibi projelerle 2012 yılında büyüme oranımız yüzde 60'ın üzerinde olacak" dedi.
Daşar, "Türkiye'deki ödeme sistemleri pazarı, yurt dışına kıyasla ciddi bir hızla büyüyor. Sektördeki ödeme sistemleri oyuncularının rekabetçi yapısı bizi de hızlı bir değişim ve gelişim içine soktu. 2000'li yılların başından bu yana büyüme hızını artıran ödeme sistemleri sektörü, bizi bir teknoloji ve operasyon sağlayıcılığı hizmetinden de öte, inovatif- iş geliştiren bir kurum olmaya doğru yönlendirdi. Pazardaki bu hareketlilik ve yeni teknolojiler bizi hem heyacanlandırıyor hem de yeni ufuklara açılmak üzere cesaretlendiriyor" diye konuştu.
Provus olarak artık hem iş geliştirme hem de hizmet sağlayıcı bir şirket haline geldiklerini belirten Tunç Daşar, perakende sektöründeki kart kullanımı hakkında değerlendirmelerde bulundu. Daşar, şöyle konuştu:
"Bu hizmet sadece bankaların onlara sunacağı bir hizmet değil. Perakende sektörünün kartlar konusunda kendilerini geliştirmeleri için altyapıya ihtiyaçları var. Altyapı hizmeti de bankaların verebileceği bir hizmet değil. Bu hizmeti Provus olarak biz veriyoruz.
Bugün kart pazarına baktığımızda pazar yatay olarak sadece bankacılık sektöründe değil, dikey olarak perakende, telekomunikasyon, ulaşım sektörlerine doğru ciddi bir genişleme içinde. Bu da bizim teknoloji olarak mevcut pazarlar dışında gidebileceğimiz yeni pazarları gösteriyor. 2015'e kadar yeni pazarlardan yüzde 20’lik pay almayı ve karlığımızı 3 katına çıkarmayı hedefliyoruz. 2011 yılı için 5 milyon kart hedeflemiştik bu hedefi yıl bitmeden tutturduk şimdi ise çıtamızı yükselttik hedefimiz 2015 yılında 25.000.000 kart işletmek."