Güncelleme Tarihi:
AVRUPALI gayrimenkul yatırımcıları tarafından büyük ilgi gören Fransa’daki Mapic Fuarı’na Türk şirketleri damga vurdu. Stand katılımı bulunan 5 Türk şirketinin yanı sıra, 59 firma ziyaretçi olarak yer aldı. Fuarda en çok Türkiye’deki alışveriş merkezlerine ilgi gösterilirken, İstanbul Finans Merkezi projesinde içinde yer alan Metropol İstanbul’un AVM’si de Fransız ve Alman yatırımcılar tarafından yakından izlendi.
KİMLER KATILDI
14-16 Kasım tarihleri arasında Fransa’da düzenlenen Mapic Fuarı’nda Türkiye’den IMS, Öncüoğlu, Rönesans, Saf GYO ve Metropol İstanbul standları ile yer aldı. Fuara Türkiye’den ziyaretçi olarak katılan firma sayısı 59’u buldu. Torunlar GYO, Zorlu, Turkmall, TSKB Gayrimenkul Değerleme gibi gayrimenkul kuruluşlarının yanı sıra Penti, Koton, Mavi gibi kuruluşların katılımcıları da vardı. Fuarda Penti’nin sahibi Sami Kariyo, TSKB Gayrimenkul Genel Müdürü Işıl Dinçer, Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Torun, Turkmall CEO’su Levent Eyüboğlu, FYP Proje Danışmanlık’ın ortaklarından Füsun Yılmaz, Erkanlı Şirketler Grubu Başkanı Hüseyin Erkanlı da yer aldı.
AKASYA DA STAND AÇTI
Saf Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı’nın İstanbul Anadolu yakasında gerçekleştirdiği Acıbadem’deki Akasya Projesi ve Akasya Alışveriş ve Yaşam Merkezi de Mapic’te yer aldı. Saf GYO’nun projesine yabancı yatırımcılar yoğun ilgi gösterdi. 80 bin metrekarelik kiralanabilir alan içinde yaklaşık 300 adet mağazanın yer alacağı Akasya Alışveriş ve Yaşam Merkezi, İstanbul’un en büyük alışveriş merkezlerinden biri olacak. Sosyal yaşam seçenekleri ve ulaşım kolaylığı ile Akasya Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin İstanbul’un ve Anadolu Yakası’nın en iddialı cazibe merkezlerinden biri olması bekleniyor. Proje; Events Plaza ve Piazza meydanlarındaki restoranlar, gurme lezzetlerin otantik bir konseptle satışa sunulduğu Gurme Bazaar ile misafirlerinin bir çok talebine cevap vermeyi amaçlıyor.
Metropol İstanbul’un AVM’si öne çıktı
EMLAK Konut GYO işbirliğiyle Varyap-GAP İnşaat ortaklığında hayata geçen Ataşehir Finans Merkezi’ndeki Metropol İstanbul’un alışveriş merkezi ve ‘catwalk’ adı verilen lüks caddesi de Mapic’te görücüye çıktı. 354 mağazanın yer aldığı Metropol İstanbul, ziyaretçilerin ve uluslararası yatırım fonlarının ilgisi ile karşılaştı. Fuarda Alman ve Fransız yatırımcılarla görüşülürken, Türkiye’de olmayan markalarla da görüşmeler başladı.