Güncelleme Tarihi:
Görüntüleme ve baskı teknolojileri geliştiren Canon’un Türkiye’deki faaliyetlerini konuşmak için bir araya geldiğimiz Canon Eurasia Genel Müdürü Wilbert Verheijen, kurumsal ürün kategorisinde Avrupa, Orta Doğu, Hindistan ve Afrika bölgeleri içinde Türkiye’nin lider konuma yükseldiğini söyledi. Verheijen, “Yüksek hızlı tarayıcılarda 2014 yılında yüzde 32 ile pazarın lideriydi. 2015 yılında ise bu alanda çok başarılı işler yaparak pazar payımızı yüzde 64’e yükselttik. Yüksek hızlı tarayıcılar segmentinde daha çok devlet ve finans kurumları çalışıyor.
Hem kamu hem de bankalar tarafındaki yatırımları değerlendirerek satış adedimizi yüzde 125 oranında artırdık. EMEA bölgesinde Canon Türkiye olarak en yüksek satış adedini elde ederek birinci olduk” dedi. 2015 yılı boyunca Türkiye’de satılan toplam masaüstü mürekkepli ve lazer yazıcı pazarı 120 milyon Euro’yu bulduğunu açıklayan Verheijen, “Canon Eurasia’nın pazardaki payı ise 24 milyon Euro seviyesinde. Türkiye’deki ofislerde hızları, baskı hacimlerine uyumlulukları ve baskı maliyetindeki düşüklüğü sebebiyle daha çok lazer yazıcılar tercih ediliyor” dedi.