Güncelleme Tarihi:
THY, 2010 yılında başladığı Euroleague Basketball isim sponsorluğunu 2020 yılına kadar uzattığını açıklarken, Denizbank ise voleybol bayanlarda ve erkeklerde CEV Şampiyonlar Ligi organizasyonunun 3 yıl süreyle isim sponsoru oldu.
YÜZDE 12’Sİ SPONSORLUK
THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu hizmet kalitesinin yanında markaya da ciddi yatırım yaptıklarını bunun en önemli ayağının da sponsorluklar olduğunu belirterek, “Borussia Dortmund ile anlaşmamız devam ediyor. Kobe Bryant ile sözleşmemiz var. Euroleague de bu anlaşmaların en önemlilerinden biri” dedi. Önümüzdeki 7 yıldaki Final Four’ların sponsorluklarını da sözleşmeye dahil ettiklerini aktaran Hamdi Topçu, 120 milyon dolarlık tanıtım bütçelerinin yüzde 12’sini sponsorluklara ayırdıklarını ifade etti. Basketbol tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasını imzaladıklarını vurgulayan Euroleague Basketball CEO’su Jordi Bertomeu ise, “Bu 14 yıllık tarihimizin en büyük haberlerinden biri. THY özellikle dünya çapında Avrupa basketbolunun ve Avrupa Ligi’nin duyulmasını sağladı” dedi.
10 MİLYON DOLARI GEÇTİ
CEV Şampiyonlar Ligi’ne 2013-2014 sezonundan itibaren 3 yıl boyunca isimlerini verdiklerini kaydeden DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş, “Avrupa’da voleybolun patronu konumundaki CEV ile bizleri bir araya getiren bu tarihi iş birliği, spora destek olma misyonumuzu daha da ileri taşıyor. Sponsorluklara ayırdığımız bütçe 10 milyon doları geçti” diye konuştu. CEV Başkanı Andre Meyer, “Yeni ortaklığımız sayesinde, CEV Şampiyonlar Ligi’nin gelecek yıllarda da manşetlerde yer alacağından eminim” dedi.