Güncelleme Tarihi:
CNBC'nin gündeme getirdiği habere göre ABD'li bir yemek sipariş firması porno site üzerine verdiği reklamlar sayesinde kısa sürede adını herkese duyurdu.
Uluslararası dev bir şirketin reklamını, bir porno sitesinde görmek neredeyse imkansız olsa da, kısıtlı bütçeyle yeni kurulmuş bir firma, bazen biraz daha yaratıcı olmak, hatta belki de etik değerleri bir süreliğine bir kenara bırakmak zorunda kalabiliyor.
Eat24 adındaki yemek siparişi firması bu durumun en güzel örneklerinden biri.
Kulağa garip gelse de Eat24, kısa süre önce bir porno içerikli bir internet sitesine reklam verdi. Ancak, işin daha da ilginç tarafı firmanın siparişlerinin yüzde 30 gibi önemli bir bölümü bu sitedeki reklam üzerinden yapıldığı ortaya çıktı.
Eat24 yönetimi kurulum aşamasındaki kısıtlı bütçeleri sebebiyle markalarının adını en etkili ve maliyetsiz olan bu yol ile duyurmayı tercih ettiklerini söylüyor.
Daha önce kimsenin aklına gelmemiş olması sebebiyle rekabetin neredeyse hiç olmadığı bu platformların, aynı zamanda da en çok ziyaret edilen siteler arasında yer aldığı göz önünde bulundurulduğunda, Eat24'ün başlattığı bu yeni trendin, düşük reklam bütçesine sahip firmalar için ne kadar akıllıca bir adım olduğunu anlamak mümkün.
Şirket yönetimi porno sitelere verilen reklamların getirisinin, maliyeti 10 kat daha fazla olan Google, Facebook ya da Twitter reklamlarından bile daha fazla olduğu konusunda da oldukça iddialı.
Bu yeni trend, dev gıda zincirleri tarafından da uygulanır mı bilinmez ama, az parayla adını duyurmak ve hedef kitleye ulaşmak isteyen işletmeler için oldukça akıllıca bir çözüm olduğu kesin.