Playboy, Çin ve Hindistan’da gece kulübü işine girecek

Güncelleme Tarihi:

Playboy, Çin ve Hindistan’da gece kulübü işine girecek
Oluşturulma Tarihi: Şubat 21, 2010 00:00

Dünyaca ünlü erkek dergisi Playboy, krizle birlikte internetteki porno sektörünün de satışlarını vurmasının ardından farklı sektörlerde yer alarak 2011 yılında kâra geçmeyi hedefliyor.

Latin Amerika, Çin ve Hindistan’da yeni yatırımlar yaparak, zarar eden şirket pozisyonundan kurtulmayı amaçladıklarını belirten Playboy CEO’su Scott Flanders, “Özellikle yerel Brezilya kültürü cinselliğe çok açık. Bu tip yerlerde Playboy markası ciddi bir etki yaratabilir” diye konuştu. Latin Amerika’da gece kulüpleri açmanın öncelikli hedefleri olduğunu ifade eden Flanders, kârlılığı arttırmak için lisanslı ürünlere ağırlık verecek yeni ortaklıklara gideceklerini ve Playboy adlı gece kulübüyle birlikte kumarhanelerin de açılacağını söyledi.

Ortaklıklara yöneldi

Şirketin 53 yaşındaki CEO’su Scott Flanders, Latin Amerika’daki güçlü potansiyel ortaklarla açacakları gece kulüpleriyle 2011 yılı için hedefledikleri kazanca ulaşmak istediklerini dile getirdi. Flanders, dünya genelinde dergi tirajlarının en yüksek olduğu Brezilya’da, Rio de Janeiro ve Sao Paulo’nun öncelikli şehirler olduğunu vurgularken, 2010 yılı içinde Çin’de de bir eğlence merkezi açmayı planladıklarını dile getirdi. Öte yandan, şirketin Cancun, Mexico ve Florida’da da yeni yatırımlar yapacağı kaydedildi. Playboy’un dünya genelinde bilinen bir marka olduğunu söyleyen Flanders, “Ancak, yakın dönemde şirketin satışına ilişkin yapılan haberler, hisselerde ciddi oranda değer kaybına yol açtı. Şimdi şirketi güçlendirecek ortaklıklara yöneldik” ifadesini kullandı.

Erkekleri de giydirecek

IMG şirketiyle Asya pazarlarında satışı yapılacak olan aksesuvar ve diğer ürünler için bir anlaşma imzalayan Playboy, bu sayede satışlarının ciddi bir ivme kazanacağına inanıyor. İmzalanan anlaşma sayesinde özellikle Hindistan ve Çin’de büyüyeceklerine dikkat çeken Flanders, “ABD’de ağırlıklı kadınlar tarafından tercih edilen giyim kolumuz, Asya pazarında erkekler için de seçenekler sunacak. Ayrıca daha yenilikçi televizyon programları ile çiftleri ekran başına toplamayı hedefliyoruz” diye konuştu. Dördüncü çeyrekte 28.6 milyon dolar zarar eden şirketin 2009 yılındaki zararı ise 157.2 milyon dolar olmuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!