Güncelleme Tarihi:
Genç yaşlardan itibaren ticaretle uğraşan Çağlar Solmaz, 4 yıl önce kurduğu Louren markasını şu sözlerle değerlendirdi: “Sektörde hem kumaş ve kalıp kalitesi hem stil sahibi model ve renklere sahip yeterli bir mayo markası yoktu. Sektördeki boşluğu rafine bir zevk ve elegan bir stil ile tamamlamak üzere yola çıktık. İşime aşığım, çok çalışıyoruz. Para kazanmak için bu işi yapmıyorum. Satışlardan kar etmek birinci hedefimiz değil.” Geçen sene sektörde 35 bin adet üretim yaptıklarını belirten Sönmez, bu yıl ise artan talepten dolayı 100 bin adet üretim yaptıklarını ifade etti. Sönmez, “Büyüyen bir markayız. Bu yüzden geçen seneye göre ciromuz yüzde 600 arttı. Bu sene yapılan anlaşmalar ve gerçekleşen üretim hacmi ile yılsonu yurt içi ciro beklentimiz yaklaşık 60 milyon TL. Satışlarımızın yüzde 20’lik kısmını da ihraç ediyoruz. ABD, İtalya, İngiltere, Rusya, Katar, Mısır, Romanya, Kazakistan ve Kıbrıs gibi birçok ülkeye sevkiyatımız devam ediyor. Bu yıl ise yeni pazar olarak Orta Doğu ülkelerine ihracat hedefliyoruz” dedi.
2024’TE MAĞAZALAŞACAK
Sektörde en iyi markalarla yarışacağını belirten Sönmez, hedeflerinin ise pazarda yüzde 30’luk paya sahip olduğunu söyledi. Sönmez, “Louren’in marka bilinirliğini daha çok artırmak istiyoruz. Markamızı plaj giyim ürünleri sektöründe tüm dünyaya duyurmak hedefimiz” dedi. Türkiye genelinde 15 franchise mağazaları olduğunu söyleyen Çağlar Sönmez, “Şu anda Ataşehir’de bulunan showroom’unun yanı sıra Bodrum, Marmaris ve Fethiye’de mağazalarımız bulunuyor. Aynı zamanda online kanaldan ve yaklaşık 300 civarındaki satış noktasından ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturuyoruz.12 aylık satış yapabileceğimiz zaman da kendi mağazalarımızı açacağız. Bu mağazaları 2024 yılında göreceğiz. İlk mağazamızı ise İstanbul Kurtköy’de bulunan Viaport AVM’de açmayı düşünüyoruz” diye konuştu.