Oluşturulma Tarihi: Eylül 30, 2010 00:00
Türkiye’de 250 milyon dolara ulaşan pizza pazarından Pizza Hut ile yüzde 10 pay alan Süzer Grup’a bağlı Turkent Gıda, yeni markası Pizza Hut Delivery ile evlere servis sektöründe ön plana çıkmayı hedefliyor.
Süzer Grup’un İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Serhan Süzer, “Pizza Hut Delivery şubelerinde restoran konseptinden farklı olarak evlere servis sektörüne odaklanacağız. Türkiye’de evlere servis sektörünün potansiyeline inanarak bu markaya yatırım yapmaya karar verdik. 2011 sonuna kadar İstanbul ve Marmara bölgesi ağırlıklı olmak üzere 45 şube hedefliyoruz. Bu yatırımın toplam miktarı yaklaşık 15 milyon
dolar. Sağlayacağı istihdam ise 1000 kişiye yakın” dedi.
Yüzde 20 büyümeSüzer Grup olarak gıda perakendesinde uzmanlaşmayı hedeflediklerini kaydeden Serhan Süzer, “1989 yılında Pizza Hut restoranlar zincirini Türkiye’ye getirerek Türk halkını pizza ile tanıştırdık. Bugün toplam 39’u Pizza Hut restoranı olmak üzere Kentucky Fried Chicken ile toplamda 89 restorana ulaştık. Turkent AŞ’nin hisselerinin yüzde yüzünün Süzer Grup’a geçmesiyle yeniden yapılanma sürecine girdik. Geçen yıla oranla, bu yılı yüzde 20 büyümeyle kapatmayı öngörüyoruz” diye konuştu.
29 dakikada servisSüzer, ev ve iş yerlerine servisin birkaç sene öncesine kadar ciddi oranda arttığına işaret ederek, şunları anlattı: “Bu potansiyele ve Türkiye ekonomisine inanarak bu yatırımın altına girdik. 30 dakikada evlere servis klişesini yıkmak için biz süreyi 29 dakikaya indirmeyi planlıyoruz. Pizza Hut restaurant konseptine devam edecek, PHD ise evlere servis hizmetine odaklanacak.”