Pilsa'ya inovasyon dopingi

Güncelleme Tarihi:

Pilsaya inovasyon dopingi
Oluşturulma Tarihi: Mart 18, 2007 11:43

Sabancı Holding bünyesinde, 4 yılda 400 projeye imza atan Pilsa Plastik Sanayi A.Ş, inovasyon etkinlikleriyle tüm çalışanlarını proje üretmeye yönlendirerek, bu yıl bin 500 proje elde edilmesini hedefliyor.

Haberin Devamı

Pilsa Genel Müdürü Ömer Faruk Bulak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, inovasyonun, şirketler için var olma anlamı taşıdığını, küresel rekabet ortamında inovasyonun destek verilmesi kaçınılmaz konuların en üstünde yer aldığını belirtti.

Geçen 6 ayda inovasyon çalışmalarına hız verdiklerini, bu sayede sektörde hızla ilerlediklerini anlatan Bulak, özellikle Pilsa Usta Kulübü projesinin kendilerine sektörde büyük atılımlar sağlayacağını vurguladı.

Sabancı Üniversitesi ile hammadelere yönelik çalışmalar sürdüklerini ifade eden Bulak, şunları kaydetti:

“Kendi sektöründe ciddi fark yaratacak projeler geliştiriyoruz. İnovasyon bizim için yaşam kaynağı anlamına geliyor. Sektörde başarılı bir devamlılık için inovasyon çok önemli. Pazarlamanın dışındaki fonksiyonları müşteriyle bir araya getiriyoruz. Bir sinerji yaratıyoruz. Sürecin sahiplerini bir araya getirip, süreci iyileştiriyoruz.”

Haberin Devamı

Bulak, “İnovasyon Bayramı” adı altındaki etkinliklerle gelen fikirler arasında ilginç çözümler bulunduğunu belirterek, “Bu süreçte, enteresan fikirler geliyor. Bukalemun boru, kendi kendini onaran boru gibi radikal fikirler var. Biz bunları cepte tutuyoruz. İlerleyen süreçte bunlardan birini hayata geçirebiliriz” dedi.

Çalışanlardan yılda en az bin 500 fikir gelmesini hedeflediklerini anlatan Bulak, şöyle devam etti:

“İnovasyon süreci ile sektöre yeni ürünler kazandırıp, bu yıl yüzde 30 büyümeyi hedefliyoruz. Tüm çalışanların proje üretmesini zorunlu hale getirdik. Geçen 4 yıl içinde yaklaşık 400 proje yaparken, sadece son 6 ayda bu sayı 100'ü buldu. Geçmiş yıllara göre 10 kat arttı. İnovasyon bir yaşam tarzıdır. Gelecekte yaşamak, rekabet etmek istiyorsak, inovasyona önem vermek gerekir. Baskı ve hedefler göstererek bunu yapıyoruz. Bu baskıyla da bir sürü fikirler öne çıkıyor. Yeni fikir ve ürünlerle piyasaya çıkıyoruz. Ekip olarak yaratıcılığa inanıyoruz. Bu nedenle üretimle ilgili katı kurallarımız yok.”

Bulak, zihinlerdeki Pilsa etkisini artırmak, farklı reklam yöntemlerine başvurduklarını, bir süre sonra televizyonlarda yayınlayacakları bir reklamda senfoni orkestrası eşliğinde ürünlerini tanıtacaklarını vurguladı.

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!