Phytomer Türkiye’de ’En çok kullanılan SPA ürün’ ödülü aldı

Güncelleme Tarihi:

Phytomer Türkiye’de ’En çok kullanılan SPA ürün’ ödülü aldı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 25, 2006 00:00

Kozmetik sektöründe, ’deniz kozmetiği’ konseptini üreten ilk marka olan ’Phytomer’ dünyada ’en prestijli spa markası’ ünvanını elde ettikten sonra Türkiye’de de ’En çok kullanılan spa ürünü’ ödülünün sahibi oldu.

Healthex Sağlık Turizmi Fuarı’nda kazandıkları ödülün haklı gerekçeleri olduğunu kaydeden Phytomer’in Türkiye distribütörü Hakan Ölçer, piyasaya girdikleri günden bu yana yaklaşık 80 bin adet ürün sattıklarını, bunun da kullanıcılar tarafından ne denli sağlıklı bulunduğunu ortaya koyan çok önemli bir gösterge olduğunu söyledi. Hakan Ölçer, Phytomer’in insan sağlığına faydalı ve tamamen doğal 104 mineralden oluştuğunu belirterek "Deniz suyunun -20 derecede dondurulmasıyla elde edilen bu ürün yosunlarla da birleştirilerek insan cildinin mükemmel bir düzeye gelmesine yol açıyor. Sağlık Bakanlığı ve dermotologlar tarafından da kabul gören Phytomerin alıcıları büyük çoğunlukla hanımlar olmasına rağmen erkekler tarafından da kullanılmaya başlandı" dedi. Ürünün hanımlar tarafından kullanılan bakımın yanı sıra selülit tedavisi için de satın alındığını kaydeden Ölçer, "Günümüzde insan sağlığı haklı olarak giderek daha büyük bir değer olarak öne çıkmaya başlamıştır. Tuzu alınmış ve doğal minerallerle dolu deniz suyu ve yosun da sağlıklı yaşamdaki yerini alıyor. Öyle ki, Phytomer’in toz hali suyla karıştırılıp içildiğinde metabolizmaya doğrudan pozitif etkileri kanıtlanmıştır. Ayrıca hassas ve lekeli ciltler için de tedavi amaçlı kullanılmaktadır. Sonuçta ürün piyasa tarafından ciddi bir kabul görmüş ve sayısız spa merkezi ile enstitü tarafından kullanılmaya başlanmıştır" dedi.

2.5 MİLYON TÜKETİCİ: Bayilerin eğitimi, bilinçlendirilmesi ve aileleriyle birlikte seyahat olanaklarının sağlanmasıyla şirket çalışanlarının yüksek ücret politikasının da yüksek satış trendini oluşturan diğer önemli faktörler olduğunun altını çizen Ölçer şöyle devam etti: "Türkiye’ye ilk giren ve eczanelerde satılmaya başlayan ilk dermokozmetik marka olan md formulations ile çığır açan Neomed geçen 13 yılda 2.5 milyon tüketiciye ulaşmış ve 45 bin reçete çalışması gerçekleştirmiştir. Md formulations dermatolog ve plastik cerrahlarının hala en gözde ürün serisi olma özelliğini taşımaktadır."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!