Güncelleme Tarihi:
Doğan Holding Yıllık Paylaşım Toplantısı'nda konuşan Faralyalı, Doğan Holding'in önümüzdeki dönemde medya ve enerji sektörlerine ağırlık vereceğini kaydetti. Faralyalı şöyle konuştu:
"Türkiye'de reklam yatırımlarının gideceği çok yol var. Bu gerçek Doğan Grubu'na büyük bir organik büyüme imkanı vaat ediyor. Türkiye'de kişi başı reklam yatırımı 37 dolar iken Yunanistan'da bu rakam 125 dolar. Dolayısıyla Türkiye'de medya sektörü büyük bir büyüme potansiyeli barındırıyor. Bunun yanında dijital devrimin sektörümüze sunduğu fırsatlar bizi çok heyecanlandırıyor. Medyada yurtiçi ve yurtdışı organik ve inorganik büyüme fırsatlarını değerlendireceğiz"
PETROL ARAYACAĞIZ
Doğan Holding CEO'su Yahya Üzdiyen de grubun 2012'de başarılı bir performans sergilediğini söyledi. Enerji sektöründe özellikle yurtiçinde elektrik dağıtım ihaleleri ve akaryakıt dağıtımı alanındaki fırsatlara baktıklarını kaydeden Üzdiyen, şunları anlattı:
"Yurtdışında da Kuzey Irak'ta petrol arama faaliyetlerinde önemli bir yol aldık. Şu anda petrolde test üretimine başladık. Yılın üçüncü çeyreğinde petrol üretimine başlamayı planlıyoruz. Ayrıca yurtdışında yeni ortaklarla birlikte petrol arama faaliyetlerine devam edeceğiz. İlk etapta Yemen ve Kuzey Afrika ülkelerinde petrol arama fırsatlarını değerlendiriyoruz. Bu projeler henüz başında, daha fazla detay veremiyorum. Ayrıca yakında özelleştirme ihalesi gerçekleştirilecek olan Milli Piyango ihalesi ile de ilgileniyoruz."