Güncelleme Tarihi:
Yeni yılın ilk günleriyle birlikte ürünlerindeki logolarını yenilemeye başlayan Pepsi, logo yenileme çalışmalarını Nisan ayına kadar tamamlamayı planlıyor. Pepsi 111 yıllık tarihinde 10’uncu kez logo değişimini gerçekleştirmiş oldu.
Konu hakkında bilgi veren PepsiCo İçecek Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem şunları söyledi:
"Pepsi marka olarak hep dinamizmi ve tüketicisine değer katmayı tercih etti. Logo tasarımlarında ve sloganlarında sürekli olarak bir yenilik peşinde gitmesinin nedeni de buydu. Son olarak 2009 yılında başlayan “Pepsi Yaşatır Seni!” kampanyasıyla Pepsi kendisini bir kez daha yenilemeye başladı. İlk olarak Amerika’da uygulanmaya başlayan yeni logomuz 2011 yılıyla birlikte Türkiye’de kullanılmaya başlıyor."
Dünyanın en büyük ikinci yiyecek-içecek şirketi olan PepsiCo, bünyesinde yer alan Frito Lay, Quaker, Pepsi, Tropicana ve Gatorade şirketleri ile 215’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. Şirketin yıllık cirosu 60 milyar doları aşıyor.