Pazarlamaya ‘superman’ yetiştirecek

Güncelleme Tarihi:

Pazarlamaya ‘superman’ yetiştirecek
Oluşturulma Tarihi: Ocak 12, 2013 00:00

Avea, kendi çalışanlarının, ünversite öğrencilerinin ve diğer şirketlerin de çalışanlarının ücretsiz pazarlama eğitimi alacağı yeni bir platform kurdu.

Haberin Devamı

Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, günümüzde pazarlamanın çok talep gören bir dal olarak öne çıktığını anlatarak, “Biz bu ihtiyacı kendimiz için de sektör için de gördük. Pazarlamanın ‘superman’lerini yetiştirmek için Avea Pazarlama Okulu’nu açtık. Geleceğin pazarlama yöneticileri bu okuldan çıkacak” dedi.

SANATÇILAR PAZARLAMA ANLATACAK

‘Avea Pazarlama Okulu’nda 13 Avea yöneticisi ve 4 dış eğitme, pazarlama dünyasından yaklaşık 20 profesyonel isim de konuk konuşmacı olarak katılarak bilgi ve tecrübelerini aktarıyor. Yılmaz Erdoğan ve karikatürist Erdil Yaşaroğlu gibi konuk konuşmacıları, farklı düşünme yeteneklerinden yararlanmak için konuşmacı olarak okula davet ettiklerini söyleyen Ertürk, “Avea çalışanları ve AveaMasters öğrencileri dışındaki kişileri de okula alacağız. Bu okulun ilk döneminde Avea çalışanlarının geliştirdikleri bir ürünü önümüzdeki günlerde piyasaya sunacağız” dedi.

Haberin Devamı

AYDA 30 REKLAM FİLMİ

Avea’nın aylık 300 milyon lira üstünde bir gelire sahip olduğunu anlatan Ertürk, “Operatör dünyasında bir buzdağı var. Görünen kısmın altında her hafta yeni bir kampanya düzenleyen büyük bir ekip var. Yılda 30 reklam filmi haftada doğrudan tüketiciye ulaşan 150 kampanya yapıyoruz” dedi. Yaklaşık 3 yıl süren eğitim süreci kapsamında 360 derece pazarlama yetkinliği kazandıran Avea Pazarlama Okulu’nun, 1 senelik ilk eğitim döneminde 20 – 25 kişiden oluşan 4 sınıf açıldı. Eğitimler Başlangıç, Merkez ve Hareket Noktası olmak üzere üç farklı seviye ve toplam 200 saatlik içerikten oluşuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!