Güncelleme Tarihi:
DAHA önce Japonya, Kanada, Bahreyn, Hindistan gibi dünyanın çeşitli ülkelerinde düzenlenen zirvenin ev sahibi İstanbul Ticaret Odası (İTO). ‘Pazarlamanın geleceği İstanbul’da tasarlanıyor’ ana temasıyla düzenlenen zirve öncesinde İTO Başkanı Şekib Avdagiç ile konuştuk. Avdagiç “Pazarlamanın sahne ışıkları yeniden İstanbul’da olacak.
Biz her zaman, ihtiyaç duyulan şeyin bir rüzgarın esmesi olduğunu söyleriz. İşte Türk girişimcisinin, Türk gençlerinin küresel nitelikte markalar tasarlaması için de bir rüzgara ihtiyacı var. Bana göre bu zirve, bu rüzgarı sağlayacaktır. Zirveye 10 gün kala, 4 bini aşkın müracaatla, başvuruların kapanması bu rüzgarın esmeye başladığını gösteriyor” dedi. Türkiye’nin pazarlamada kritik bir eşikte olduğunu düşünen Avdagiç, “Türkiye ya çağın beklentilerine uygun bir şekilde üretim anlayışına markalaşmayı sokacak ya da pazarlama tuzağının içinde dönüp duracak” diye konuştu.