Paralı turiste ’Türkiye sağlıklı tutar’ kampanyası

Güncelleme Tarihi:

Paralı turiste ’Türkiye sağlıklı tutar’ kampanyası
Oluşturulma Tarihi: Nisan 24, 2006 00:00

Türkiye, zengin turistleri "Turkey Keeps The World Healthy" (Türkiye Dünyayı Sağlıklı Tutar)’ sloganı ile çekmeye çalışacak. Eylülde yapılacak olan Sağlık Turizm Fuarı’na dünyanın en büyük turizm kuruluşları katılacak.

TÜRKİYE, eylül ayı içinde bugüne kadar yapılmış en geniş kapsamlı "Sağlık Turizm Fuarı"nda yabancı 140 spa & sağlık alıcısı firmayı Travelextra organizasyonunda İstanbul’da ağırlamaya hazırlanıyor. "Turkey Keeps The World Healthy" (Türkiye dünyayı sağlıklı tutar) sloganıyla çalışmaları başlatılan fuar öncesi açıklama yapan Kültür ve Turizm Bakanı Atilla Koç, Türkiye’nin sağlık turizmi konusunda ciddi bir tanıtım ve hamleye ihtiyaç duyduğunu belirterek "Sağlık turizmi ülkemiz için bugüne kadar yeterince kullanılmayan bir kaynaktır. Fuar, aynı zamanda lüks turizm ürünleri için de tanıtım platformu olma niteliği taşıyor. Bu nedenle bakanlık olarak organizasyona her konuda katkıda bulunacağız. Bu girişim Türkiye’ye zaman kazandıracaktır. Çünkü, tüm alıcıları aynı anda ülkemizde bir araya getirip, ürünün satılmasını çabuklaştırmak, ülke tanıtımı için de en kestirme yollardan biridir" dedi.

HEDEF PARALI TURİST: Sağlık turizmi açılımının yaz sezonu dışında ülkemize ekonomik seviyesi yüksek turist çekme adına çok önemli hamle olduğunu kaydeden TravelExtra Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Avcı ise "15-17 Eylül’de gerçekleştireceğimiz bu fuar yalnız Türkiye’nin değil Avrupa’nın da en geniş katılıma sahip organizasyonlarından biri olacak. Artık, Türkiye’de üst kalitede hizmet veren 100’ü aşkın sağlık oteli, day spa merkezleri ve yabancı ülkelerden hasta kabul eden hastaneler mevcut, bu alanda bir pazar hareketi yaratmanın ilk yolu öncelikle iç pazarda tüketiciyi bilinçlendirerek sağlık turizmi tüketicisi oluşturmaktır. Dış pazarda ise, özellikle Avrupa ve Rusya’da var olan bu tüketiciye potansiyelimizi göstererek Türkiye’yi tercih edilen bir merkez olarak tüm dünyaya tanıtmak gereklidir. Bu fikirden hareketle ülkemizi sağlık turizmi dünyasının bir araya geldiği merkez ve önemli bir pazar haline getirmeyi hedefliyoruz" açıklamasını yaptı.

FUARA TALEP YÜKSEK: Sağlık turizmi ve lüks seyahatin Türkiye’de de gelişmesinini kendileri için misyon olduğunu ve bu fuarı yılda 2 kez gerçekleştireceklerini sözlerine ekleyen Yalçın Avcı, eylüldeki fuara şimdiden çok ciddi bir ilgi olduğuna dikkat çekip özellikle Hollanda, Avusturya, İngiltere, Çek Cumhuriyeti, İtalya, Ürdün, İsrail, İsviçre gibi ülkelerden katılımcılar geleceğini söyledi. Avcı, Hilton Convention & Exhibition Centre’nin alt ve üst katlarında gerçekleştirilecek fuarda yer alacak yabancı katılımcıların arasında Dubai’nin ünlü Oteli Burj Al Arab’ın da olduğun açıkladı. Avcı, otellerin yanı sıra spa dizayn, medikal, kozmetik ve sigorta şirketleri ile uluslararası hasta kabul eden hastanelerin de katılacağı fuara 5 ay olmasına rağmen kesinleşen yerli katılımcıların bazılarını şöyle açıkladı: Richmond Nua Wellness & Spa, Vip Turizmi, Riva Hotels, Sungate Port Royal, Maritim Pine Beach, Iberotel Bodrum, Termal Resort Oruçoğlu, İkbal Otel, Noemed, Promet Wellness&Spa, IC Hotels, Adam&Eve, Dafne Kozmetik, Kozmetika, Travel+Leisure, Spa Hotel , Tadiks, SSS ( Sante Spa Services ) gibi firmaların katılacaklarını bildirdiklerini söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!