Oyunun kuralını değiştirdi

Güncelleme Tarihi:

Oyunun kuralını değiştirdi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 18, 2015 01:48

Digital Age, 2014 yılının 'Gamechangers' şirketlerini belirledi. Emlak kategorisinin "Oyun değiştiren" markası ise hurriyetemlak.com oldu.

Haberin Devamı

Sözlüklerde "Vizyoner kişi" olarak tanımlanan "Oyun değiştiren" kelimesi aynı zamanda "yerleşik kural, süreç, strateji ve işletme fonksiyonlarının yönetimini değiştiren kişi veya fikir" anlamına geliyor. Digital Age de bu sayısında Türkiye'nin oyunun kurallarını değiştiren markalarını seçti. Emlak kategorisinin yılın fark yaratan ismi ise hurriyetemlak.com oldu.

Bu yıl özellikle "anahtar kelimeyle arama" özelliğiyle kullanım deneyimini daha da iyileştiren hurriyetemlak.com, iletişim tarafında da sıradışı reklam filmleriyle fark yarattı.
Bu yıl 8 yaşına giren hurriyetemlak.com, geniş ve güncel ilan portföyü, yenilikçi ürünleri ve projeleriyle emlak sektörü denince akla gelen ilk markalardan biri. Yaptığı sıradışı reklam kampanyalarıyla yüzde 40 gibi önemli bir büyüme rakamına ulaşarak sektördeki yerini sağlamlaştırmayı başaran hurriyetemlak.com, 2014 yılında pek çok ilki gerçekleştirdi. Yeni ara yüzle birlikte arama özellikleri geliştirildi. Özellikle 'anahtar kelimeyle arama' özelliğiyle kullanıcı deneyimi iyileştirildi. Yeni bir kategori olan "öğrenci yurtları" ile üniversite öğrencilerinin kalacakları yurtlarla ilgili detaylı arama yapmaları sağlandı. Böylece firma özellikle teknoloji ve ürün geliştirme anlamında rakiplerinin bir adım önüne geçmeyi başararak fark yarattı.

Haberin Devamı

Hürriyet E Business Direktörü Kâmil Özörnek ve Hürriyet Pazarlama Direktörü Birim Gönülşen, "Gamechanger" olmanın püf noktalarını şu ifadelerle anlattı:
2014 yılında teknoloji ve ürün geliştirme anlamında rakiplerimize oranla daha hızlı hareket ettik. Örneğin, mobil aplikasyon üzerinden haritada arama ve ilan verebilme özelliklerini biz ilk defa kullanıcılarımızla buluşturduk. 2014'te mobilin trafik kaynaklarımız içindeki payı da artış gösterdi. Bundan yola çıkarak 2015 için de mobil uygulamada yeni ürünler ortaya çıkarmak için düğmeye bastık.

Öte yandan, 2014 yılında yeni ara yüzümüzle beraber sunduğumuz gelişmiş arama özelliklerimizle kullanıcılarımızın işini daha da kolaylaştırdık. Özellikle "anahtar kelimeyle arama" sayesinde artık kullanıcılar hedefledikleri ilana daha rahat ulaşıyor. Reklam kampanyamızda da esprili bir şekilde vurguladığımız "arama düzeltme uygulaması" kullanıcıların yaptığı yazım hatalarını düzeltip, arama şekliyle ilgili yeni öneriler sunuyor.

Haberin Devamı

2014 içinde ayrıca yeni bir kategorimiz olan "öğrenci yurtları" ile yeni öğretim döneminde üniversite öğrencilerine kalacakları yurtlarla ilgili ayrıntılı arama yapabilmelerini sağladık.

Emlak değeri hesaplama ürünümüzü de geliştirerek gayrimenkul sahiplerine değer hesaplama konusunda yardımcı olduk. 2014 bizim için her açıdan çok verimli geçti. Yeni ürünlerimizle sektöre farklılıklar getirdik, sıradışı reklam kampanyamızla yüzde 40 büyüme sağladık ve emlak sektöründeki yerimizi daha da sağlamlaştırdık. 2015 yılında da yeniliklerle adımızdan söz ettirmeye devam edeceğiz.

SATILIK VE KİRALIK KONUT İLANLARI İÇİN TIKLAYIN

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!