Oluşturulma Tarihi: Kasım 10, 2010 00:00
Temsil ettiği 54 otomotiv markasıyla, sektörün en saygın çatı örgütlerinden biri olan Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD), başarılı şirketleri, ürünleri ve projeleri ödüllendirmek için ‘Gladyatörler” adıyla ODD Satış ve İletişim Ödülleri’ni hayata geçiriyor.
Yarışmayla, ‘Satış’ ve ‘İletişim’ temel kategorileri altında 17 farklı dalda, ‘Yılın Gladyatörleri’ belirlenecek. Satış ödülleri, ODD veri tabanındaki yıllık satış miktarlarına göre belirlenirken, iletişim ödülleri için ise adaylar
www.oddgladyator.com sitesi üzerinden halk oylamasıyla belirlenecek. İnternetten yapılan halk oylaması sonucunda 3 finalist belirlenecek, son seçimi ise uzmanlardan oluşan jüri yapacak. Otomotiv sektörünün ilk gladyatörleri 10 Ocak 2011 tarihinde düzenlenecek törenle sahiplerini bulacak. Satış Ödülleri kategorisinde, ‘En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası’, ‘En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli’, ‘En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası’, ‘En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası’, ‘En Çok Satılan Otomobil Modeli’, ‘En Çok Satılan Otomobil Markası’ ve ‘En Çok Satılan Marka’ belirlenecek. İletişim Ödülleri kategorisinde ise şu ödüller verilecek: “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Fuar Standı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası”.