Güncelleme Tarihi:
Toyota, böylelikle müşterilerin showrooma gelmesine gerek kalmadan, showroomu onların ayağına götürmüş olacak. Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt yapılan araştırmalarda otomobil satın alma eğiliminde olanların büyük çoğunluğunun ilk olarak dijital kaynakları kullandığına da işaret ederek şunları söyledi; “Günümüzde en değerli şey zaman. Artık internet üzerinden on-line alışverişler oldukça fazlalaştı. Otomotiv sektörüne baktığımızda da üç beş sene öncesine kadar, otomobil almak isteyenler araştırmalar yapar, bayileri ziyaret eder ve bunun sonrasında karar verirlerdi. Bugün geldiğimiz noktada en çok iki bayi ziyareti yapılıyor. Bu giderek tek bayi ziyaretine doğru gitmeye başladı. Zamanın çok kıymetli olduğu bu dönemde bilgiler internet üzerinden alınabiliyor. Biz statik bilgiler vermek yerine interaktif bir hizmet sunarak zamandan tasarruf edilmesini sağlamayı amaçladık. Bulundukları yerde Toyota bayisi olmayanlara ya da zamanı efektif kullanmak isteyenlere kendilerini showroom’da hissettirecek yeni bir teknolojiyi devreye alıyoruz. İnteraktif Showroom uygulamamız ile müşterilerimizi bir anlamda sanal ve gerçek dünyada buluşturarak sektörümüzde yeni bir dönemin kapısını açıyoruz.” Toyota müşterileri bu yeni uygulamaya “toyota.com.tr” üzerinden interaktif showroom için hazırlanan özel bir sayfadan erişecekler. Ayrıca bu uygulamanın yakında Lexus içinde başlaması öngörülüyor.