Güncelleme Tarihi:
Turbo şarjlı ilk jenerasyon Audi R8 deyince çoğu insanın aklına Underground Racing gelir ama bu kez dönüşüm duPont Registry’den geldi. Aslında Şikago temelli Speedriven, duPont’tan eski süper otomobile çift turbolu 5.2 litrelik V10 motoru ekleyerek onu piyasadaki en güçlü R8 yapmasını istedi. Ne kadar güçlü diye soracak olursanız tam olarak 1,500 bg.
Tüm bu gücü etkili bir şekilde yola aktarabilmek için S-Tronik vites kutusuna “ışık hızında vites değiştirme” kapasitesi ekledi. Projenin arkasındaki insanlara göre turbo lag (diğer adıyla turbo gecikmesi) artık bir sorun olmaktan çıktı. Yapılan güncellemelerle R8, 100 km/sa hıza yaklaşık iki saniyede ulaşıyor ve 241 km/sa hızla 400 metreyi dokuz saniyede tamamlıyor.
Modifiyeli otomobil 20 inçlik ön ve 18 inçlik arka jantları ve bazı amblemleri ile standart modeliyle neredeyse aynı görünüyor. Toplamda 25 adet dönüşüm paketi satışa sunuldu ancak henüz fiyatları belli değil. Detaylar için Speedriven’ı aramak zorundasınız.
Aracın ilk prototipinin tanıtımı bu hafta Las Vegas’daki Barrett-Jackson açık arttırmasında yapıldı ve duPont Registry, R8’lerine ‘turbo kalp’ ekleyerek otomobillerini yarış pistlerinde birer canavara dönüştürmek isteyen müşterilerin teslimatlarına yıl sonuna kadar başlamayı planladıklarını belirtti.
Bir hatırlatma yapalım, Underground Racing şimdiden ikinci jenerasyon modelin modifiyesine el attı, araç en güçlü kit ile yarış yakıtı kullanıldığında 2,200 bg’ye ve normal yakıt ile 1,200 bg’ye kadar çıkabiliyor.