Güncelleme Tarihi:
hurriyetonlineotofuari.com adresinden ziyaret edilen fuarı cesur, dikkat çeken ve son derece inovatif bir pazarlama çalışması olarak yorumlayan otomotiv firmalarının üst düzey yöneticileri, fuarın özellikle sektöre önemli bir katkı sağladığını da belirtiyor. Online Fuar projesi sayesinde internet sitelerine ziyarette yüzde 40’ı aşan ziyaretçi artışı olduğunu vurguluyor.
Peugeot: Sektöre hareket getirdi
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean Pierre Vieux: Hürriyet’in düzenlediği Sanal Fuar, kriz ortamında dahi sektörümüze destek vermek ve hareket kazandırmak adına çok olumlu bir proje olmuştur. Bu uygulamanın geleneksel hale getirilmesi sektör açısından oldukça faydalı olacak ve katma değer getirecektir.
Mazda: Süreklilik kazanırsa iyi olur
Mazda Türkiye Genel Müdürü Bora Koçak: Online Otomobil Fuarı son derece inovatif bir çalışma. Belirli aralıklarla yapılır ve alışkanlık haline gelirse, tüketici için önemli bir mukayese ve alış
veriş platformuna dönüşebilir. Özellikle internette yapılan yorumlar, bir ürünün tercihinde önemli etkiye sahip.
Fiat: Online Fuar göz kamaştırıyor
Fiat Marka Direktörü Okan Baş: Türk otomotiv sektörünün gelişimine katkıda bulunan Hürriyet Gazetesi, yine bir ilke imza attı. Bu noktada otomobil severlere sanal ortamda, istedikleri marka ve modelleri inceleme fırsatı sunan bu göz kamaştıran ve emek isteyen çalışmadan dolayı Fiat ailesi olarak teşekkür ediyoruz.
Yüce Auto: Yeni modelle test ettik
Yüce Auto-Skoda Yönetim Kurulu Üyesi Emir Berduk Marşan: Hürriyet Gazetesi’ni ilk kez uygulanan bu sanal fuar projesi için kutluyorum. Online Fuar projesi sayesinde internet sitemize olan ziyaret yüzde 40 arttı. Özellikle Türkiye pazarına yakında girecek ‘Yeti’ modelimize olan ilgi ile de Online Fuar’ın yararını gördük.
VW: Üçüncü büyük fuar oldu
Volkswagen Genel Müdürü Vedat Uygun: Sektöre katkısı tartışılmaz. Kısa zamanda Türkiye’nin üçüncü büyük otomobil fuarı oldu bile. Müşterilerimiz ürün gamımızı yakından tanıma, modellere ilişkin bilgi edinme ve karşılaştırma imkanı buluyor. Fuarın katkılarını gelişereceğine inancım sonsuz.
Toyota: Doğru bilgiye hızlı ulaşım
Toyota Türkiye CEO’su Ali Haydar Bozkurt: Müşterilerimizin doğru bilgiye hızlı ulaşmasını sağlayan Fuar önemli fırsat. Uzman yorumlarıyla modellerimizin teknik özelliklerine, donanımlarına, fiyat bilgilerine rahatlıkla ulaşılması, karşılaştırma imkanı en doğru satın alma kararını sağlıyor.
Ford: Müşteriye doğru anlatım sağlıyor
Ford Otosan Pazarlama Müdürü Serhan Turfan: Türkiye’de ilk defa düzenlenen Online Otomotiv Fuarı’nda yer almaktan memnuniyet duyuyoruz. Bu fikre ilk evet diyen firmalardan biri olduk. Ziyaret sayısı bu kararımızın doğru olduğunu gösteriyor. Bu bu projenin daha da geliştirilmesini umuyoruz.