Okan Özdemir: Önemli bir platform

Güncelleme Tarihi:

Okan Özdemir: Önemli bir platform
Oluşturulma Tarihi: Haziran 04, 2018 22:46

Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, çalışma hakkında bilgi verdi: “Allianz Türkiye olarak, dijitalleşme odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü üstlenmiş durumdayız. Bu açıdan, teknolojinin getirdiği değişimle birlikte ürün, hizmet ve çözümlerimizde yakaladığımız inovatif bakış açısını iletişim çalışmalarımızda da uyguluyoruz. Ülkemizde reklam sektörünün en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan Kırmızı Ödülleri yaratıcı işlerin teşvik edilmesini, bu çalışmaların herkes tarafından duyulmasını ve birlikte kutlanmasını sağlayan bir platform.”

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli? 

Allianz Türkiye olarak, dijitalleşme odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü üstlenmiş durumdayız. Bu açıdan, teknolojinin getirdiği değişimle birlikte ürün, hizmet ve çözümlerimizde yakaladığımız inovatif bakış açısını iletişim çalışmalarımızda da uyguluyoruz. Özellikle sigorta bilincinin düşük olması, hedef kitlemize ulaşmak için kullandığımız reklam, mecra ve metotlarının da çeşitlendirilmesini gerekli kılıyor. Bu açıdan yeni ve farklı mecraların bir arada en etkili şekilde kullanımı da dahil, tüm iletişim çalışmalarımızda yaratıcılığı daima ön planda tutuyoruz. Mesajımızın mevcut ve potansiyel müşterilerimize ulaşmasında, fark edilmesinde ve öne çıkmasında yaratıcılığın rolünü biliyor ve önemsiyoruz. Tüketicilerimizle kurduğumuz güçlü, duygusal bağı daha iyi vurgulamanın, onlara ihtiyaç duyduklarında yanlarında olduğumuzu hissettirmenin ve Allianz kalitesiyle sunduğumuz hizmetlerin müşterilerimize ve sevdiklerine sağlayacağı özel avantajların altını çizmenin yolu, öncelikle iletişimde yaratıcılıktan geçiyor. Bu nedenle iş ortağımız olan ajanslarla çalışmalarımızın her adımında yaratıcılık faktörüne hak ettiği en üst düzey önemi vermeye özellikle dikkat ediyoruz.  

Haberin Devamı

Okan Özdemir: Önemli bir platform

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli? 

Ülkemizde reklam sektörünün en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan Kırmızı Ödülleri yaratıcı işlerin teşvik edilmesini, bu çalışmaların herkes tarafından duyulmasını ve birlikte kutlanmasını sağlayan bir platform.  Yaratıcı ekipleri, reklamverenleri, mecraları ve sektörleri başarıyla buluşturan bir platform haline gelen ve bu sene 15. yılına ulaşan Kırmızı Ödülleri her geçen yıl daha fazla ilgi çekiyor. Kırmızı Ödülleri’nin istikrarlı bir şekilde yükselen bu başarısı, yaratıcılığın önemi konusundaki farkındalığın artışının da göstergesi olması açısından sevindirici. Kırmızı Ödülleri, bu sektöre girmek isteyen üniversite öğrencilerini de sektörle tanıştıran, sektörün ustaları ile gelecek kuşakları bir araya getiren değerli platformlardan biri olması nedeniyle özel bir yere sahip. Bu değerli platformun başarısının her geçen yıl daha yüksek hızla artarak sürmesini diliyoruz.

Haberin Devamı

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak size ne hissettirdi ve sizin için kadar önemli? 

Başarının arkasında yaratıcılık ve bir o kadar da yeniliğe bakış açısı var. Biz Allianz Türkiye olarak, yaratıcı ve yenilikçi mecra kullanımına son derece önem veriyoruz. En yüksek sosyal medya takipçisine sahip sigorta şirketinin Allianz Türkiye olması ya da “Allianz Motto Müzik” ile  Türkiye’nin ilk kurumsal YouTuber’ı olması verdiğimiz önemi kanıtlar nitelikte… Kırmızı Dijital kategorisinde kazandığımız iki ödülümüz de yine bu bakış açısının sonucu…  “En İyi Mobil Reklam” ve “En İyi İnovatif Mecra Kullanımı” olmak üzere iki dalda bu değerli ödüle layık görülmüş olmaktan dolayı tüm ekip olarak büyük bir kıvanç ve mutluluk duyuyoruz.

Haberin Devamı

İnanıyoruz ki, Kırmızı Ödül heykelcikleri, yaratıcılığın öneminin farkında olan ve yaratıcılığa destek veren reklamverenlerin motive edilmesi açısından önemli. Kampanyaların iletişimde yaratıcılığı ve teknolojiyi birlikte kullanma başarısına göre değerlendirildiği Kırmızı Dijital kategorisi, yaratıcılık faktörünün dijital mecralarda nasıl bir fark oluşturabileceğini göstermesi açısından da büyük önem taşıyor kanaatindeyiz.

BAKMADAN GEÇME!