Oğlu direksiyona kendisi dümene

Güncelleme Tarihi:

Oğlu direksiyona kendisi dümene
Oluşturulma Tarihi: Kasım 08, 2013 01:06

Mudo’nun kurucusu Mustafa Taviloğlu, görevini oğlu Ömer Taviloğlu’na bırakıyor. Atlas Okyanusu’nu geçmeye hazırlanan Taviloğlu, “Ömer de çocuğum, Mudo da. Bir çocuğumu öbürüne emanet edeceğim” yorumunu yaptı.

Haberin Devamı

FİTAŞ’ta 12 metrekare bir dükkanla başlıyor Mudo’nun macerası... Mustafa Taviloğlu, can dostu Doğan Gürün ile isimlerinin baş harflerinden yaratıyor makanın adını. Bugün 27 ilde, 100 bin metrekareye ulaşan 116 mağazayla Türkiye’nin en büyük perakendecilerinden biri. Pek çok ilke imza atan Mudo, 2014’te 50’nci yılını kutlayacak. Mudo ikinci yarım asıra bir dizi yenilikle giriyor. Mustafa Taviloğlu, yönetim kurulu başkanlığı görevini oğlu Ömer Taviloğlu’na bırakıyor. Mustafa Taviloğlu, “Ömer de çocuğum, Mudo da çocuğum. Bir çocuğumu öbürüne emanet edeceğim. Artık zamanı geldi. Zaten bir süredir bunun çalışmalarını, alt yapısını hazırlıyorduk. Profesyonel kadrolarımızı güçlendirdik. Mudo daha çok 50 yıllar görecek” dedi.

EMEKLİ ONURSAL BAŞKAN

Oğlu direksiyona kendisi dümene

Haberin Devamı

Onursal başkan sıfatıyla gerekli olduğunda katkı sunmaya devam edeceğini söyleyen Mustafa Taviloğlu, klasik emekli bir onursal başkan olmayacağını belirtti. Taviloğlu şöyle konuştu: “Ben hizmet etmeye devam edeceğim. Mudo’ya da kendi perakende sektörümüze de... Hatta başka sektörlere de katkı sunmaya hazırım. Ömer de her konuya hakim. İçim çok rahat. Allah herkese nasip etsin.”

TEKNEYLE OKYANUSU AŞACAK

Taviloğlu, tekneyle okyanusu aşma hayalini de nihayet gerçekleştirmeye vakit bulduğunu belirterek, “Bunun hayalini uzun zamandır kuruyordum. Şimdi 29 Kasım’da Kanarya adalarından yola çıkıyoruz. 15 günlük yolculuğun ardından Karayiplere varacağız. Bu macerayı Halis Komili, Burhan Karaçam ve Murat Dural birlikte gerçekleştireceğiz” dedi.

Dijital devrim

Oğlu direksiyona kendisi dümene
MUDO, son dönemde teknoloji alanında yaptığı atılımlarla da dijital alemin en çok konuşulanlarından oldu. Mudo 2.0 ismi verilen dijital devrimde marka önce Mudo Look isimli dijital dergiyi çıkardı. Toplam 26 bin kişi dergi aplikasyonunu indirdi. Tüketiciye ürünlerin detaylarını inceleme ve cep telefonundan ödeyerek kasa kuyruğundan kurtulma imkanı veren Mudo Mobil uygulamasını ise 12 bin kişi cep telefonuna indirdi. Mudo Concept için yaptıkları son uygulamayı Mudo Genel Müdürü Barış Karakullukçu şu sözlerle aktardı: “Mobilya gibi geniş hacimli ürünlerin tamamını sergilemek zordur. Bizim 45 bin çeşit ürünümüz var. Normalde mağazaya giren tüketici, bir satış asistanına sorular sorar. Ne arıyor, nasıl özelliklere bakıyor, baktığı ürünün farklı renk ve alternatifleri neler... Bütün bunları eline aldığı tabletten kendi görebilecek. Mağazada olmayanı görebilecek.”

Haberin Devamı

Tunaman Pasajı dönüşüyor

Mudo, Nişantaşı’nda Milli Reasürans şirketine ait Tunaman Pasajı’nın 2.200 metrekarelik alanını 2007 yılında kiralamıştı. Pasajdan çıkan esnafın dükkanlarını tek tek kiralayan ve tamamı boşalana kadar bekleyen marka, pasajın içini tamamen Mudo Concept’e dönüştürüyor. Barış Karakullukçu, “Pasajın dış cephesinde mağazası bulunan markalar ise devam ediyor. Böylece Mudo Concept 3.000 metrekare büyüklüğe ulaştı. Hatta Ahmet Kaleli gibi markalara kendi içimizde yer verdik. Sanatevini aynen tuttuk” dedi.

Dubai mağazası kapanıyor

BARIŞ Karakullukçu, Dubai’de açtıkları mağazayı yavaş yavaş kapattıklarını belirterek, “Orada doğru olmayan bir partner seçtik. Şimdi kapanıyor. 2015’te tekrar yurtdışına açılacağız. Ama önce müşteri deneyimi yılı ilan ettiğimiz 2014’te 50’nci yılı kutlayacağız” dedi.

Haberin Devamı

dcengiz@hurriyet.com.tr

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!