Güncelleme Tarihi:
2003-2004 Kış ve 2004 yaz sezonu için hazırlıklarını tamamlayan Öger, deÄŸiÅŸen turist profilinin tamamına hitap edebilmek amacıyla 12 ayrı katalog hazırladı. Öger, Akdeniz ve Ege'den sonra bu yıl ilk kez Ä°stanbul için ayrı bir katalog bastırdı. Ä°stanbul'daki 42 otelin yer aldığı 52 sayfalık katalog Almanya'da binlerce seyahat acentesi bürosuna dağıtıldı.Â
TÃœRK TURÄ°ZMÄ° MUCÄ°ZE YARATTI
Öger Holding İcra Kurulu Üyesi Hüseyin Baraner, A.A muhabirine yaptığı açıklamada, ABD'nin Irak operasyonuyla birlikte İspanya, Yunanistan ve Kuzey Afrika ülkelerinde olduğu gibi Türkiye'de de turist sayısı bakımından yüzde 30 civarında bir kayıp yaşadığını, bu ülkelerin kayıplarını kapatamamalarına rağmen Türkiye'nin kısa sürede toparlanıp atağa geçtiğini bildirdi.
Türk turizmcilerin çok iyi bir kriz yönetimiyle yeni bir ivme yakaladıklarına dikkati çeken Baraner, ''Türk turizmi, Irak savaşı sonrası adeta bir mucize yarattı'' dedi.Â
''EN BÃœYÃœK KIÅž OPERASYONU''
Öger'in, ''En büyük kış operasyonu''nu baÅŸlatmak üzere düğmeye bastığını da ifade eden Baraner, 2003-2004 kış sezonunda Avrupa'dan onbinlerce turist getireceklerini açıkladı. Öger'in, 2004 yılı için de''2. turizm hamlesi'' baÅŸlatacağına iÅŸaret eden Baraner, bu amaçla 12 ayrı katalog hazırlayarak, Avrupa'daki binlerce seyahat acentesi bürosuna dağıtıma baÅŸladıklarını kaydetti.Â
HER KESÄ°ME AYRI KATALOG
Baraner'in verdiÄŸi bilgiye göre Öger Holding, bu yıl ÅŸu katologları hazırladı:Â
Türkiye: Akdeniz ve Ege'deki yüzlerce tesisin yer aldığı ana katalog.Â
ATT: 3 ve 4 yıldızlı otellerin yer aldığı, nisbeten ekonomik tatil seçenekleri sunuyor.Â
ATT Kış: Kış turizmi için ekonomik tatil seçenekleri yer alıyor.Â
Futbol: Futbol turizmi için, Antalya yöresindeki, futbol sahaları bulunan tesisleri kapsıyor.ÂGolf: Golf otelleri ve sahalarını tanıtılıyor.Â
Aile: Çocuklu aileler için hazırlandı.Â
Wellnes: SaÄŸlık ve güzellik turizmine yönelik katalog.Â
YaÅŸlılar: 3. yaÅŸ turizmi olarak da adlandırılan 50 yaÅŸ üstü turistlere hitap ediyor.Â
Ä°stanbul: ''Herkes için Ä°stanbul'' sloganıyla hazırlanan, öğrenci,akademisyen, yaÅŸlılar, iÅŸadamları baÅŸta olmak üzere herkes için hazırlandı. Yemekten arkeolojiye, eÄŸlenceden tarihe her tür turizm aktivitesinin sunulduÄŸu, her bütçeye hitap eden bir katalog.Â
Exculusive: Zengin müşteriler için çok lüks tesisleri kapsayan katalog.Â
Kış: Türkiye'nin tüm bölgelerini kapsayan ve ağırlıkla 5 yıldızlı oteller ile 1. sınıf tatil köylerindeki tatil seçeneklerini sunuyor.Â
Hafta Sonu Antalya: Hafta sonları, 2 ya da 3 günlük ''Kaçamaklar''ve kısa süreli dinlenmeler için Antalya'da çeÅŸitli seçenekler sunan bir katalog.Â
''TÃœRKÄ°YE'YE AÅžIK OLDUM''
Baraner, Öger'in kataloglarının ''Türkiye'ye aşık oldum'' sloganıyla, büyük bir kampanya halinde Avrupa piyasalarında tanıtılacağını belirtti.
''Ä°stanbul'' kataloÄŸuyla, daha önce ihmal edilmiÅŸ bu bölgeyi pazarlayacaklarını anlatan Baraner, bu amaçla Ekim ayında bin civarında seyahat bürosu yetkilisini Ä°stanbul'da ağırlayacaklarını açıkladı.Â
Wellness (SaÄŸlık ve Güzellik) kataloÄŸunu da Avrupa'da bugüne kadarbu alanda yapılmış en büyük katalog olarak niteleyen Baraner, ÅŸunları söyledi:Â
''Türk turizminin çeşitlendirilmesinde yol gösteren kuruluş olacağız. Avrupa'da değişen turist profilini çok iyi değerlendirerek, Türk turizminin kazandığı yeni ivmeyle, gelecek yıl ilk kez 1 milyon turist rakamını aşacağız. 2004'te yüzde 30 büyümeyi hedefliyoruz. Çok değişik turist grupları getirmeyi planladık. Umuyorum ki, Türk turizmi gelecek yıl yeni bir rekora imza atacaktır.
Türk tur operatörleri olarak ÅŸu an Avrupa'daki binlerce satış noktasında Türkiye için nöbet tutuyoruz. Acenteye gelen her müşteriye öncelikle Türkiye'yi satmak için çaba gösteriyoruz. Ä°ÅŸte bu yüzden, Türkiye öne geçti. Irak savaşısonrası Türkiye, ürün ve pazarlama tekniklerini çok iyi kullanarak, adeta bir mucize yarattı. Åžimdi amacımız, ürünü daha da çeÅŸitlendirip,kaliteyi artırarak, fiyatları yukarılara çekmek olacaktır.''Â