Güncelleme Tarihi:
Ofix.com Kurumsal Satış Müdürü Burak Solak, “Şirketler sitemizde aradıkları ürünleri bulamadıkları ya da tam olarak hangi ürünü almaları gerektiğini bilmedikleri durumlarda kendilerine özel müşteri temsilcileri ile görüşerek hızlıca sonuca ulaşabiliyorlar” dedi.
KİŞİSELLEŞTİRME TRENDİNE UYDUK
Dünyadaki trendleri yakından izleyen Ofix.com’un e-ticarette kişiselleştirme trendine yatırıma büyük önem verdiği kaydeden Solak, artık tüketicinin beklentisinin de bu yönde olduğunu belirtti.
Solak, şöyle devam etti: “Bugün artık tüketici özel ürün aradığı gibi hizmetin de özelleştirilmesini talep ediyor. Biz bu trendi en başında yakalayan şirketlerden biri olduk ve çevik yapımız sayesinde operasyonlarımızı buna göre kurguladık. Müşteri temsilcilerimiz verdiğimiz kurumsal hizmetler kapsamında şirketlerin çalışanı gibi hizmet veriyor. ‘Temsilcim beni arasın’ seçeneği sayesinde kurumların aradıkları ürüne hızla ulaşmaları sağlanıyor, değişen talepleri, özel istekleri ile birebir ilgileniliyor. Sizi kimsenin tanımadığı, fiziken de gidip konuşamayacağınız e-ticaret siteleri ile aramızdaki en büyük fark bu… E-ticaretin sağlamakta zorlandığı iletişim hızını bu sayede sağlıyoruz.”
MALİYET YÜKÜNDEN KURTULMANIN YOLU
Ofis malzemesi alışverişinde kimin ne aldığının kontrol edilemediğini ve muhasebe açısından bunların kontrolünün inanılmaz bir iş yükü getirdiğini ifade eden Solak, “Şirketler ofis malzemesi alışverişinde maliyet ve kontrol avantajını Ofix Kurumsal ile yakalayabilirler. Kısıtlı liste özelliğimiz sayesinde de kurumlara belirlenmiş ürünleri gösterebiliyoruz. Öte yandan sipariş verme limiti de konulabiliyor. Müşterilerimize özel sunduğumuz aylık alım raporlarıyla da kategori bazında hangi üründen kaç adet hangi fiyata aldığı gibi daha birçok detay görülebiliyor” dedi.