Ofis hattı ‘cep’e girdi

Güncelleme Tarihi:

Ofis hattı ‘cep’e girdi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 01, 2015 21:56

MOBİL iletişim operatörü Vodafone, başta KOBİ’ler olmak üzere tüm işletmeleri aylık ortalama 150 TL’ye varan sabit telefon masrafından kurtarmayı hedefleyen ‘Tek Telefon’ servisini sundu.

Haberin Devamı

Şirketlerin, ek yönlendirme ücreti ve santral yatırımı yapmasına gerek kalmadan sabit telefonlara gelen aramaları mobil hatlara aktaran bu serviste, çağrı yönlendirme, otomatik çağrı yanıtlama ve arama sıralandırma özellikleri yer alıyor. ‘Çağrı Yönlendirme Grubu’ özelliği ile sabit telefon numarasına gelen aramalar, önceden tanımlanmış mobil numaralara iletiliyor. Gruptaki bütün mobil telefonlar, yapılmış olan ayara göre aynı anda veya sırayla çalabiliyor. ‘Otomatik Çağrı Yanıtlama’ özelliği ile sabit telefon numarası aradığında, aramanın istenilen şirket kontağına doğrudan iletilebilmesi için arayan kişiye menü özelliği ve kaydedilebilen anonslar ile farklı yönlendirme seçenekleri sunulabiliyor. Bu sayede firmalara telesekreter hizmeti de sağlanmış oluyor. ‘Arama Sıralandırma’ özelliği ise sabit telefon numarasına yapılan aramaların iletildiği mobil numaranın meşgul olması durumunda, gelen aramaların sıraya alınmasını ve bir görüşme bittikten sonra diğerinin alınmasını sağlıyor. Vodafone’dan paylaşılan bilgilere göre ‘Red Business’ abonesi olan şirketler, ‘Tek Telefon’ servisinden ayda ek 1 TL karşılığında yararlanabilecek.

Haberin Devamı

SIFIR SABİT FATURA

Türkiye’deki orta ölçekli işletmelerin aylık sabit telefon faturası 150 TL’yi aşabildiğini ifade eden Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, “Ek fatura karşılığı yönlendirme olmadan, ayda yalnızca ek 1 TL’ye sunduğumuz ‘Vodafone Tek Telefon’ servisi ile Vodafone abonesi olan işletmelerin aylık sabit faturalarını sıfırlayarak önemli bir maliyet avantajı sağlıyoruz. Öte yandan, yıllardır kullandıkları sabit telefon numalaralarını da koruma imkânı sunduğumuz işletmelerin, her an her yerden erişilebilir olmasını sağlayarak verimliliklerinin artmasına katkıda bulunuyoruz. Vodafone olarak, kurumsal müşterilerimizin rekabette öne geçmesi için yeni çözümler sunmayı ve onlara avantaj sağlayan ilkleri hayata geçirmeyi sürdüreceğiz” dedi.
Aksoy, “Vodafone Red Business sadece tarifelerden oluşan bir platform değil. GSM dışı faydalarıyla da işletmelerin hayatını önemli ölçüde kolaylaştırıyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!