Güncelleme Tarihi:
55-130 feet arasında motoryatlar üreten Numarine Performans Yachts’ın kurucusu Ömer Malaz, 2008 yılında Abraaj Group ile başlattıkları ortaklığın hedefine ulaştığını, tersanelerinin dünya çapında bilinen bir markaya dönüşmesine katkıda bulunduğunu belirterek, “Amacımız dünya çapında marka yaratmaktı. Abraaj, ortak olarak marka değerimizi yükseltti ve Numarine’in ekonomik durgunluktan az zararla çıkmasını sağladı. Bu güçlü ortak, işin daha etkin biçimde devam etmesini sağladı” diye konuştu.
Ömer Malaz, yeni dönemde, şirketin gelişmekte olan en önemli pazarlardaki varlığını güçlendirmeye yöneleceğini ve yeni ürünlerle gelişimini güçlendireceğini söyledi. Malaz, yeni dönemle ilgili şu değerlendirmeleri yaptı:
"Abraaj Capital’a Numarine’e ekonomik durgunluğun olduğu çok zor bir dönemde verdikleri destek ve yardım için, sektörümüzün en zor dönemi olmasına rağmen markamızı dünyada bilinen uluslararası bir marka olarak geliştirmeye devam ettikleri için teşekkür etmek istiyorum. Son 4 yılda uygulayabildiğimiz başarılı planı devam ettirmek artık bizim görevimiz. Numarine’i bir dünya markası yapmak istiyoruz."
ÖNCELİKLİ PAZARLAR
Ömer Malaz, Numarine’i “dünya markası yapma” vizyonu kapsamında öncelikli pazarlar olarak Brezilya, Meksika, Venezüela, Lübnan ve Hong Kong’u belirlediklerini söyledi. Bunların yanı sıra Can, Hong Kong ve Cidde’deki önemli fuarlara katılacaklarını, yeni ürünleri izleyen dönemde ise dünya çapında reklam kampanyaları başlatacaklarını belirtti.
Bu arada Numarine, hedefine ulaşmak için yönetim ve tasarım ekibini de güçlendirdi. Şirket, yeni büyük projelerde Tommasso Spadolini, Can Yalman ve Cenova Üniversitesi’nden Umberto Tagliavini gibi yeteneklerle çalışacak.