Alper YOLDAŞ
Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2007 00:37
NISSAN Türkiye Genel Müdürü Nobuhiro Yoshida, küresel ısınmanın insanların gelecekle ilgili beklentilerini olumsuz etkilediğini belirterek, "İki seçimli 2007 için ’ekonomide kriz çıkar mı’ tartışması yapılıyor. Ama Cumhurbaşkanlığı seçiminin sonucu zaten biliniyor. İnsanları asıl susuzluk tedirgin ediyor" görüşünü savundu.
Nissan’ın yeni Crossover modeli Qashqai için düzenlenen tanıtım toplantısında konuşan Yoshida, 2007 yılına ilişkin olumsuz senaryoların temelinde seçimlerle birlikte küresel ısınmanın büyük rol oynadığını vurgulayarak, şöyle konuştu: "Daha riskli gibi görünen Cumhurbaşkanlığı seçiminin sonucu bence herkes tarafından şimdiden biliniyor. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan önüne gelen bu fırsatı mutlaka değerlendirecektir. Asıl ekonomik aktörleri kötümser olmaya iten neden ise susuzluk sorunuyla karşı karşıya olmamızdır. Susuzluk korkusu
seçim tedirginliğiyle birleşince insanların daha kötümser olmasına neden oluyor."
1100 ADET QASHQAI SATARIZ: Nissan’ın yeni Crossover modeli Qashqai için düzenlenen tanıtım toplantısında konuşan Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu ise, "Yeni modelin Avrupa genelindeki satış hedefi 100 bin adet. Türkiye’de ise 1100 adetlik bir satışa ulaşmayı bekliyoruz. Ayrıca Qashqai sahiplerinin yüzde 90’lık kısmının ilk kez bir Nissan sahibi olacağını düşünüyoruz" diye konuştu.
39 BİN 900 YTL’LİK ÖZEL FİYAT: Nissan’ın Crossover segmentinde konumlanan yeni modeli Qashqai, 39 bin 900 YTL’den başlayan özel lansman fiyatlarıyla Türkiye pazarına sunuldu. Yüksekliği 1606, genişliği 1783 ve boyu 4315 milimetre olan Qashqai, 1.6 litre 4X2 motor, M/T şanzıman ve 2.0 litre 4X4 motor, CVT şanzıman seçenekleri bulunuyor. Nissan kendini kanıtlamış elektronik kontrollü ’ALL MODE’ 4X4 sistemi sadece 2.0 litre versiyonlarında yer alıyor.