Güncelleme Tarihi:
Nestle'nin CEO'su Paul Bulke, "Bu dondurulmuş pizza işi Nestle'nin dondurulmuş gıda ürünleri pazarındaki etkinliğini büyük oranda artıracak" ifadesini kullandı. Bulke, satın almanın gerçekleşmesinin ardından Nestle'nin dondurulmuş pizza pazarında ilk sıraya oturacağına işaret etti.
Dünyanın en büyük pizza pazarı olan ABD'de yılda yaklaşık 37 milyar dolarlık satış yapılıyor. DondurulmuÅŸ pizza kategorisinde ise Kraft 2.1 milyar dolar ile ilk sırada bulunuyor. Kraft'ın dondurulmuÅŸ pizza birimi, DiGiorno, Tombstone ve California Pizza Kitchen markaları ile son 4 yıldır ABD ve Kanada'da iki haneli rakamlarla büyüyor.Â
Kraft'ın CEO'su Irene Rosenfeld ise satışın hissedarlar açısından iyi bir karar olduğunu savundu. Rosenfeld, artık global markalarına ve kategorilere daha iyi odaklanabileceklerini belirtti. Rosenfeld, "Nestle, dondurulmuş gıdadaki gücü ile bu pizza işini geliştirebilecek pozisyonda" ifadesini kullandı.