Oluşturulma Tarihi: Mart 15, 2010 22:28
NAVIGASYON şirketi Garmin’in Uluslararası Satış Müdürü Dan Bartel, Türkiye’nin, Orta Doğu’dan Doğu Asya’ya uzanan bir kapı konumunda olduğunu, bu bölgelere Türkiye’den yayılmayı düşündüklerini bildirdi.
Garmin, bayi toplantısını bu yıl Türkiye’de gerçekleştirirken, toplantıya Orta Doğu, Asya ve Avrupa’dan 100 Garmin distribütörü katıldı. Dan Bartel, son 5 yıldır Dubai’de yapılan uluslararası bayi toplantısının ilk defa istanbul’da gerçekleştirildiğini, bu kararın Garmin’in “rotayı Türkiye’ye kırdığının” işareti olduğunu vurguladı. Önümüzdeki dönemde Türkiye ve çevresindeki bölgelerde otomotiv pazarının gelişim göstereceğine inandığını dile getiren Bartel, navigasyon satışlarının da buna paralel artmasını öngördüklerini kaydetti. Bartel, “Geçen yıl 18 milyon adet cihaz sattık. Bu yıl yüzde 10 artırmayı hedefliyoruz” dedi.