Güncelleme Tarihi:
2007 yılında hem iç hem de dış pazarda tüketicinin narenciye alışkanlığında 'Türk malı' imajı oluşturulmasına katkı sağlayabilmek amacıyla kurulan NTG,
geçen yıla kadar Tarkan ile çekilen reklam filmleriyle tanıtım faaliyetlerini sürdürüyordu.Â
Bu yüzlerden biri Türkiye'yi tanıtacak - Foto Galeri
NTG, bu yıl ise aradığı yeni yüzü televizyonun en çok izlenen dizilerinden Muhteşem Yüzyıl'ın oyuncuları arasından seçmeye karar verdi. Konuyla ilgili Hürriyet'in sorularını yanıtlayan Akdeniz ihracatçılar Birliği Yaş Sebze Yönetim Kurulu Başkanı ve NTG Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kavak, "Yeni reklam yüzümüzü Muhteşem Yüzyıl oyuncuları arasından seçeceğiz. Türk dizilerinin yarattığı hayran kitlesinin avantajından faydalanmak istiyoruz. Birden fazla isim de olabilir. Kararımızı önümüzdeki salı ya da perşembe günü kamuoyu ile paylaşacağız" dedi.
'Narenciyenin yeni yüzünü ya da yüzlerini' açıkladıktan sonra faaliyetlerini sahada sürdürecek olan NTG, 28 ülkede reklam faaliyetleri yürütecek.
Ortadoğu, Orta Avrupa, Rusya, Ukrayna ve Türk Cumhuriyetleri'nde yoğunlaşacak reklam faaliyetlerinde, televizyon ve gazete reklamlarının yanı sıra, çeşitli dillerde hazırlanacak tanıtım afişleri otobüslerde ve bilbordlarda yerini alacak.
NTG yetkilileri, ayrıca havayolu şirketleriyle de görüşerek, Türk narenciyesinin marka değerini vurgulayacak kısa filmleri, uçak seferlerinde seyahat edenlere izlettirecek.
Â