Mutluluğun parçası olduk

Güncelleme Tarihi:

Mutluluğun parçası olduk
Oluşturulma Tarihi: Ekim 08, 2014 01:07

İNŞAATIN oscarları olarak nitelendirilen ‘Sign Of The City Awards’ın sponsorlarından Hafele’nin İcra Kurulu Başkanı Hilmi Uytun, “Konut sektöründe çıtayı yükseltecek bu yarışmaya ‘mutluluğun bir parçası olmak için sponsor olduk” dedi.

Haberin Devamı

ALMANYA merkezli ev ve ofis mobilya aksesuvarları tedarikçisi Hafele, Hürriyet’in bu yıl düzenlemeye başladığı ‘Sign Of The City Awards’ yarışmasının sponsorlarından biri oldu. Hafele İcra Kurulu Başkanı Hilmi Uytun, projeye katılarak ‘mutluluğun bir parçası’ olduklarını söyledi. Kendi firmalarının da ‘mutluluk’ odaklı çalıştığını dile getiren Uytun, “Biz yaptığımız tüm çalışmalarla sektörü değiştirmeyi amaçlıyoruz. Hürriyet’in bu projesi de sektörü değiştirebilecek kapasiteye sahip. Biz 90 yıllık bir firma olarak emlak piyasasının tam ortasında olduğumuz için bu projede de yer almak istedik” dedi.


Mutluluğun parçası olduk

Haberin Devamı

YARIŞMA REFERANS OLACAK

Yarışmaların her zaman daha iyiyi getireceğinin altını çizen Uytun, “Bu yarışma ile emlak sektöründe çıta daha da yükselecek. Yarışmanın objektif ve kriterlerinin net olması da bizi etkileyen faktörler arasında. Alanında uzman kaliteli jüri kadrosuyla çok başarılı bir proje ortaya çıkacak. Bir kaç yıl içinde ‘sign of the city awards’ bambaşka bir hâl alacak. Son tüketici için referans olabilecek bir proje bu. Tüketiciler de oturdukları evin bu yarışmaya katılmasını isteyecek. Oturduğu evin ödül almış olması tüketiciyi daha da mutlu edecek” diye konuştu. Hürriyet Gazetesi’nin çok önemli bir basın yayın kuruluşu olduğunu söyleyen Uytun, “Bu yarışmayı düzenleyerek Hürriyet çok önemli bir işe imza attı” ifadelerini kullandı.

HAFELE’DE 1000 KİŞİ ÇALIŞIYOR

12 yıl önce Hafele’nin bir bağlantı ofisi ve 3 kişi ile Türkiye’de faaliyetlerine başladığını anlatan Uytun, “Şimdi ise 1000 kişinin çalıştığı bir kuruluş olduk. Hafele’nin var olduğu ülkeler arasında ilk 5 ülke arasında yer alıyoruz. Uzun yıllardır bu ülkeler arasında en çok büyüyen Hafele ülkesiyiz” diye konuştu. Kendi depolarından otellerden hastanelere, büyük konut projelerinden tek dairelere kadar ürün tedariki sağladıklarını belirten Uytun, “Hastaneler özel geniş kapı da üretiyoruz, otellere özel elektronik kapı kilitleri de. Türkiye’de 18 Hafele mağazamız var. Bunun dışında 105 ‘kalite noktamız var.’ Bu noktalarda tamamen Hafele ürünleriyle mutfak ve banyo üretiyorlar. Bu iki uygulamada hiçbir Hafele ülkesinde yoktu. İlk biz uygulamaya başladık. Bizi model alıp diğer ülkelerde de uygulanmaya başlandı. Dünyaya örnek olduk” diye konuştu.

Haberin Devamı

Geniş bir pazar var

KİŞİYE özel mutfak üreterek sektörede fark yarattıklarını söyleyen Hilmi Uytun, “Endüstriyel üretim yapan firmaların pazar payı hala yüzde 10-15 seviyesinde. Bu alan büyümeye çok müsait. Biz de her yıl neredeyse yüzde 100’ün üzerinde büyüyoruz. Yaptığımız ürünlerdeki yenilikler kadınların çok ilgisini çekiyor. Sadece kadınlar için değil herkesin işini kolaylaştıracak ürünler üretiyoruz” dedi.

1.2 milyar Euro’luk ciro

TÜRKİYE’nin genç nüfusu ile çok hızlı büyüdüğüne değine Hilmi Uytun, “Gelir artmaya başladıkça tüketiciler ilk olarak evlerine para harcamaya başlıyor. Çünkü insanların çoğunluğu evlerinde mutlu oluyor. Bu yüzden ulaşılabilir olmak bizim için çok önemli. Yaptığımız işte tasarımdan fiyata kadar ulaşılabilir olmak gerekiyor. Tüketicilerin mutlu olacağı ve rahat ürünler üretmek gerekiyor” diye konuştu. Hafele dünya cirosunu 1.2 milyar Euro seviyesinde olduğunu belirten Uytun, Türkiye olarak 21 Türk üreticiden ürün alımı yaptıklarını söyledi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!