Müşteriyi memnun eden ödülü kaptı

Güncelleme Tarihi:

Müşteriyi memnun eden ödülü kaptı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 17, 2014 01:18

TÜRKİYE Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma tarafından 81 ilde tüketiciler ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) 2013 yılında başarılı olmuş kurumlar ödüllerini aldı.

Haberin Devamı

Sektörlerinde birinci olan ve ödül alan kuruluşlar şunlar: Aygaz, Mogaz&Lipetgaz, BP Gaz, iPhone, Domino’s Pizza Turkcell, Maximum Card, Erikli, Pınar, Cappy, Philips, Opet, THY, Tat, Tamek, Erpiliç, Algida, Samsung, Arçelik, Siemens, Bosch, Axa Sigorta, MNG Kargo, Volkswagen, BİM, Ziraat Bankası ve İş Bankası. Turkcell’e ayrıca sektöründe müşteri memnuniyetini aralıksız olarak sürdürülebilir kıldığı için TMME Üstün Başarı Ödülü’de verildi. Ödülü Turkcell Müşteri Deneyimi Direktörü Meltem Şahin aldı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!