Güncelleme Tarihi:
Yemeksepeti’nin 21 yılı geride bıraktığını ve Türkiye’deki pek çok girişime cesaret verdiğini belirten Baki, “Bugün, 30 milyondan fazla kullanıcımıza, 60 binden fazla restoranla hizmet veriyoruz. Yemekle dijitali birleştiren tüm alanları sahiplendik. Birinci odağımız hep yemek ve gıda oldu. Yemeksepeti Market’le 57 ilde, 4 binin üzerinde ürün çeşidiyle; Yemeksepeti Mahalle ile ise 81 ilde 11 bin aktif satıcıyla faaliyet gösteriyoruz. Önümüzdeki dönemde de bu alandaki yeniliklerimize devam edeceğiz” diye konuştu.
4 BİN MOTO KURYE
Geçtiğimiz aylarda Yemeksepeti bünyesinde moto kuryelerin başlattığı protestolardaki son durumu da değerlendiren Mert Baki, “Yemeksepeti, çalışanına değer veren bir şirket. Çalışanlarımıza maaş üzerinden değerlendirme yapmıyoruz ve geniş yan haklar ve prim sistemleri sunuyoruz. Operasyonlarımız o dönemde de aksamadan sürdü. Çalışanlarımızla sürekli iletişimi devam ettirdik, onların mesajını almaya çalıştık. Elimizden gelenin maksimumunu onlara vermeye çalıştığımızı anlattık ve tüm bunları dışarıya duyurmadan, şirket içinde kalan bir iletişimle sürdürdük. Şu anda 4 bine yakın moto kurye var. Kendi bünyemiz dışında da destek aldığımız bir o kadar moto kurye daha mevcut” değerlendirmesini yaptı. Yakın dönemde arayüz değişimine gitme sebebi olarak, eski sistemin gelecek planlara yeterince uyum sağlamayacağını gösteren Mert Baki, “Yeni arayüz, günde 10 milyondan fazla sipariş kapsayacak durumda. Global bir çatı altında olmanın burada avantajını yakaladık. Şu anda 75 ülkedeki tüm yemek alışkanlıklarını görebiliyoruz. Yurtdışına açılan Türkiye merkezli ilk yemek sipariş platformuyuz. 10 farklı ülkede operasyonlarımızı sürdürdük. 2015’te gerçekleşen satın almadan sonra o ülkelerdeki operasyonlarımızı devrettik” ifadelerini kullandı.