Güncelleme Tarihi:
Mondelez International Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Irene Rosenfeld yaptığı değerlendirmede, “Küresel bir atıştırmalık ürünler şirketi olarak, , 2013 yılında kategorilerimizde yaşanan önemli yavaşlamaya rağmen, sağlam bir gelir büyümesi ve güçlü bir pazar payı performansına ulaştık. Aynı zamanda gelişmekte olan piyasalarda yatırımlarımızı artırdık, bilançomuzu güçlendirdik” dedi.
Türkiye’de First, Falım, Kent, Olips ve Jelibon gibi pek çok güçlü markasıyla sakız, şeker, hediyelik ve ikramlık kategorilerinde ürünleri bulunan Mondelez International, Milka, Toblerone ve Jacobs gibi ikonlaşmış markalarıyla çikolata ve kahve kategorilerinde de güçlü bir varlığa sahip bulunuyor.
Dünyanın en büyük şekerleme firmalarını sıralayan Candy Industry Global Top 100 listesinde ikinci sırada yer alan Mondelez International’ın, 2014 yılında organik net gelirini, yüzde 4 olan kategori büyümesi oranında ya da üzerinde artırması hedefleniyor.